דיגיטל וטק

אפל חשפה את iOS 18: הנה כל מה שחדש

באירוע WWDC 2024, הציגה ענקית הטכנולוגיה את iOS 18 עם תכונות התאמה אישית חדשניות ועוד שלל חידושים מרגשים. מסך הבית ומרכז הבקרה קיבלו שדרוג, ואפליקציית המייל ויכולת החיבור הלווייני מבטיחים חוויית משתמש משופרת

רפאל בן זקרי | 
iOS 18 (צילום אפל)
לאחר אינספור שמועות ודיווחים, באירוע WWDC 2024 שקיימה הערב אפל, הציגה החברה את iOS 18, השדרוג המשמעותי הבא למערכת ההפעלה של האייפון, עם תכונות התאמה אישית חדשות, אפליקציית תמונות מעוצבת ועוד חידושים רבים.
הגרסה החדשה של iOS 18 כוללת כלים חדשים להתאמת מסך הבית, כאשר סמלילי האפליקציות תומכים כעת במצב כהה, ומאפשרים גם לשנות את הצבע שלהם כדי ליצור מראה ייחודי. בנוסף, תוכלו כעת להזיז את האפליקציות על מסך הבית באופן חופשי.
מרכז הבקרה קיבל עיצוב מחודש וניתן להתאמה אישית עם גלריה חדשה. מפתחים יכולים לספק כלים מהאפליקציות שלהם במרכז הבקרה, בעוד שהמשתמשים יכולים לגלול באופן רציף כדי לגשת לעמודים נוספים של מרכז הבקרה. כעת, תוכלו גם לנעול אפליקציות באמצעות אימות ולהסתיר מידע מהחיפוש ומסירי. בנוסף, iOS 18 כוללת דרך חדשה לחיבור אביזרים בצורה חלקה יותר.
באפליקציית ההודעות, ניתן להשתמש בכל אימוג'י בתגובה מהירה (Tapback), לתזמן הודעות לשליחה מאוחרת ולעצב טקסט מודגש, נטוי, קו תחתון וקו חוצה. אפקטים חדשים לטקסט מאפשרים להדגיש מילים וביטויים עם הצעות אוטומטיות. כמו כן, ניתן לשלוח ולקבל הודעות באמצעות חיבור לווייני המוצפן מקצה לקצה.
באפליקציית המייל, הודעות הדואר האלקטרוני ממוינות כעת בצורה אוטומטית לקטגוריות כדי לסייע לכם בסידור תכתובת ההודעות. האפליקציית המפות נוספו מפות טופוגרפיות עם רשתות שבילים ונתיבי טיול. באפליקציית הארנק, תכונה חדשה בשם Tap to Cash מאפשרת להעביר כסף על ידי הצמדת אייפונים.
אפליקציית התמונות קיבלה עיצוב חדש לגמרי. האפליקציה מאוחדת למבט אחד עם רשת תמונות בחלקה העליון שמתחתיה ספריה המאורגנת לפי נושאים. כעת אתם יכולים להשתמש בתצוגות של חודשים ושנים בחלק התחתון וישנו כפתור סינון שמאפשר להסתיר צילומי מסך ולמיין מדיה בדרכים נוספות. השטח מתחת לרשת כולל אוספים עם אפשרות לעיון לפי נושאים כמו זמן, אנשים, זיכרונות, טיולים ועוד.
אפל שילבה גם מצב משחק מיוחד לראשונה באייפון, שימזער פעילות ברקע כדי לשמור על קצב פריימים גבוה, עם חיבורים רספונסיביים יותר ל-AirPods ולבקרים אלחוטיים.
גרסת הבטא הראשונה למפתחים של iOS 18 זמינה החל מהיום, וגרסת בטא ציבורית תצא במועד מאוחר יותר, כאשר השחרור הרשמי לציבור מתוכנן לסתיו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה