דיגיטל וטק

כנס המפתחים של אפל: אלו החידושים והשדרוגים שנקבל השנה

כנס המפתחים של אפל ה-WWDC 2024, בו החברה מכריזה על השדרוגים שלה בתחום התוכנה, עומד לצאת לדרך ביום שני הקרוב. כצפוי, הדגש המרכזי השנה יהיה על תחום הבינה המלאכותית. אז הנה כל התוכניות של אפל לפי מה שידוע עד כה
מערכת ice | 
כנס המפתחים של אפל-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
כנס המפתחים של אפל, ה-WWDC 2024, עתיד להתחיל ממש בעוד כמה כשירית הפתיחה שלו תהיה ביום שני הקרוב בשעה שמוה בערב שעון ישראל. בכנס, החברה מציגה את השדרוגים למערכות הקיימות שלה ואת המוצרים פרי יצירתה שצפיים לצאת בקרוב. בשנה שעברה, הכוכב של הכנס היה משקפי ה-Vision Pro ששוחררו בחודש פברואר, אך השנה זו תהיה הבינה המלאכותית.
האייפון
החלק המהותי למרבית לקוחות החברה הוא השינוי הצפויי להגיע לאייפון ויתרה מזו למערכת ההפעלה שלו ה-iOS. מערכת ההפעלה החדשה של המכשיר ה-iOS 18, עתידה לצאת בספטמבר ביחד עם השקת האייפון 16, אבל היא תוצג לציבור כבר השבוע, כאשר במרכזה ההצגה יעמדו הפיצ'רים החדשים אשר מבוססים בינה מלאכותית.
את השדרוג המשמעותי ביותר תקבל העוזרת הקולית של אפל סירי שתוכל על פי הדיווחים לייצר שיחה יותר אנושית וחכמה יחד עם אינטגרציה עמוקה לפונקציות שונות של האפליקציה. כל זאת יוצא לפועל בזכות שיתוף הפעולה של אפל עם OpenAI. כמו כן, משתמשי האייפון צפויים לקבל גישה ל-ChatGPT בכל המערכת. בנוסף, בינה מלאכותית תפעיל מגוון תכונות נוספות.
בנוגע לשאר מכשירי החברה, נשאר שהעדכון לו הם יזכו הוא מינורי יחסית כשהאייפד יקבל לראשונה את אפליקציית המחשבון וסדרת השעונים החכמים של החברה, אשר זכו בשנה שעברה לשדרוג משמעותי גם ישארו מאחור כשהסימנים מצביעים על כך שאפל ממקדת את מאמציה במקומות אחרים השנה.
לעומת הכנס של שנה שעברה שהבא עמו את ה-Vision Pro, נראה שהנשה הכנס יהיה אירוע טכנולוגי למדי ללא כל מוצרי חומרה חדשים, מה שמעיד על כך שלא נראה מוצרים חדשים של החברה עד ספטמבר במהלכו יושק סדרת האייפון 16, אך החברה תמיד מסוגלת להפתיע את הקהל שלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה