דיגיטל וטק

אפל מתכננת להיכנס לבית שלכם? זה המכשיר הרובוטי שתציג

אפל מתקדמת לעולם הבית החכם עם פיתוח של מכשיר רובוטי שולחני מתוחכם. המכשיר, שמחירו צפוי לעמוד על כ-1,000 דולר, יופעל על ידי זרוע רובוטית מתכווננת וישמש כמרכז פיקוד לבית החכם. האם אפל תצליח לשכנע אתכם להכניס את המוצר החדש שלה לבית שלכם?
רפאל בן זקרי | 
אפל (צילום unsplash)
אפל ידועה ביכולתה ליצור אביזרים וטכנולוגיות נלוות שמשתלבים בחיי היומיום של המשתמשים, ולשכנע את המשתמשים לרכוש אותם במחירים מופקעים, גם אם מוצרים דומים כבר קיימים אצל המתחרות. כעת, החברה מתקדמת לפרויקט חדש ומסקרן בתחום הבית החכם, עם השקה עתידית של מכשיר רובוטי ביתי שולחני כבר, עם תג מחיר משוער של כ-1,000 דולר.
לפי דיווח של מארק גורמן מבלומברג, מדובר במכשיר עם מסך גדול דמוי אייפד המותקן על זרוע רובוטית דקה, המאפשרת למסך להסתובב 360 מעלות ולהתכוונן מעלה ומטה. המכשיר ישמש כמרכז פיקוד לבית חכם, מכשיר לשיחות וידאו כמו FaceTime, וכלי לניטור אבטחת הבית. המכשיר ישתמש ב-Siri ובטכנולוגיית Apple Intelligence כדי להגיב לפקודות קוליות, לזהות קולות שונים ולכוון את המסך לעבר המשתמשים בחדר.
הפרויקט, שזכה לאחרונה לעדיפות גבוהה בפיתוח, מנוהל על ידי קווין לינץ', סגן נשיא הטכנולוגיה באפל, שהיה אחראי לפרויקטים כמו Apple Watch ומיזם המכונית האוטונומית של החברה. המכשיר מתוכנן להיחשף בשנת 2026, אך ייתכנו שינויים בהתאם להתקדמות הפיתוח.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה