דיגיטל וטק

אפל כובשת את טבלת המכירות: זה המוצר הנמכר ביותר בעולם

ברבעון השני של 2024, האייפון של אפל ממשיך לשלוט בשוק הסמארטפונים העולמי. דגם האייפון 15 מוביל, ואחריו האייפון 15 פרו מקס והאייפון 15 פרו. בעוד סמסונג ושיאומי מצמצמות פערים, אפל מראה כי נאמנות המותג ואסטרטגיית המוצר שלה עובדים בגדול
רפאל בן זקרי | 
אפל (צילום shutterstock)
ברבעון השני של 2024, האייפון של אפל המשיך לשלוט במכירות הסמארטפונים העולמיות, כשהוא תופס את שלושת המקומות הראשונים ברשימת הנמכרים ביותר. לפי דוח של Counterpoint Research, האייפון 15 היה הסמארטפון הנמכר ביותר בעולם, מה שמדגיש את הנוכחות החזקה של אפל בשוק.
האייפון 15 הוביל את טבלת המכירות, ולאחריו האייפון 15 פרו מקס במקום השני והאייפון 15 פרו במקום השלישי. בנוסף, האייפון 14 תפס את המקום השישי, מה שמעיד על ביקוש מתמשך לדגמים מהדור הקודם.
בעוד שאפל שלטה בשלושת המקומות הראשונים, דגמי הגלקסי A15 5G ו-4G של סמסונג דורגו במקום הרביעי והחמישי, בהתאמה. דגמים נוספים של סמסונג שנכנסו לעשירייה הראשונה כוללים את הגלקסי A55, גלקסי S24 אולטרה, וגלקסי A06. שיאומי נכנסה לעשירייה הראשונה לראשונה עם ה-Redmi 13C 4G, שדורג במקום השמיני.
השליטה של אפל בשוק הסמארטפונים מדגישה את הנאמנות למותג ואת ההצלחה של קו האייפון האחרון שלה. היכולת של האייפון לתפוס את המקומות הראשונים במכירות מדגישה בעיקר את היעילות של אסטרטגיית המוצר שלה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה