דיגיטל וטק

אפל מתכוננת לאייפון 16: איזה דגם יהיה זמין פחות?

לקראת השקת סדרת האייפון 16 בחודש הבא, אפל מתכננת להגביר את קצב ייצור המכשירים, עם דגש על דגמים מסוימים. המגמה מראה עלייה משמעותית בייצור דגמים מסוימים, בעוד שדגם הפלוס צפוי לראות ירידה. האם המהלך הזה מעיד על כיוון חדש לאסטרטגיית החברה?
רפאל בן זקרי | 
אייפון (צילום Shutterstock)
עם ההשקה הצפויה של סדרת האייפון 16 ב-10 בספטמבר, אפל מתכננת להגביר את ייצור המכשירים, בדגש על דגמי פרו ופרו מקס הפופולריים. על פי מידע משרשרת האספקה שהגיע לידי The Elec, החברה מתכננת לייצר כ-90.1 מיליון מכשירי אייפון, עלייה קלה מהיעד של השנה שעברה.
הפוקוס של אפל השנה יהיה על דגמי היוקרה, כאשר דגם הפרו מקס יהווה 37% מסך הייצור, כ-33.2 מיליון יחידות, גידול משמעותי לעומת 24.2 מיליון דגמים שיוצרו בשנה שעברה. גם האייפון 16 פרו יראה גידול עם ייצור של 26.6 מיליון יחידות, המהוות 30% מסך הייצור.
לעומת זאת, הדגמים הסטנדרטיים של אייפון 16 יהוו 33% מהייצור הכולל, עם עלייה קלה במספר היחידות, בעוד שדגם האייפון 16 פלוס יראה ירידה בייצור ל-5.8 מיליון יחידות בלבד. מגמה זו מצביעה על ירידה בביקוש לדגם הפלוס, ומעלה את הספקולציות לגבי עתידו של דגם זה בשנים הבאות. במקביל, העלייה בייצור דגמי הפרו ופרו מקס מצביעה על מגמת רווחים הולכת וגדלה עבור אפל, שכן מדובר במכשירים היקרים ביותר במגוון שמציעה החברה, עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה יותר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה