בעולם

לאחר 4 חודשים בלבד: בת 26 מתה בגלל עומס עבודה עצום

אנה סבסטיאן פרייל, עובדת בחברת EY שבהודו, נפטרה בעקבות "עומס עבודה עצום". פירמת הייעוץ וראיית החשבון המוכרת כאבה על מותה הפתאומי של העובדת בת ה-26 ומטעמה נמסר: "אנו עצובים מאוד על פטירתה הטרגי בטרם עת של אנה סבסטיאן ביולי 2024, ותנחומינו העמוקים למשפחה השכולה"

מערכת ice | 
בריאות נפשית (צילום יחצ)
טלטלה בחברת EY, פירמת הייעוץ וראיית החשבון: אחת העובדות נפטרה בעקבות "עומס עבודה עצום". על פי הפרסום של אתר "Bt Business Today", חברת הייעוץ הרב לאומית "ארנסט אנד יאנג" הודיעה כי מדובר בעובדת בת 26 העונה לשם אנה סבסטיאן פרייל אשר עבדה במשרד החברה בעיר פונה שבהודו.
אניטה אוגוסטין, אמה של העובדת, שיגרה מכתב בהול אל רג'יב ממני, יו"ר החברה בהודו. במכתב, האם סיפרה ליו"ר החברה כי זו הייתה עבודתה הראשונה של בתה הצעירה וכי היא התרגשה מאוד כשנודע לה כי התקבלה לתפקיד. 
על אף ההתרגשות הרבה על הצטרפותה לחברה המוכרת, בת ה-26 נכנעה לעומס שהביאה איתה העבודה ולאחר ארבעה חודשים בלבד היא נפטרה. בהודעה הרשמית שפרסמה חברת EY על מותה של העובדת הצעירה, נכתב: "אנו עצובים מאוד על פטירתה הטרגי בטרם עת של אנה סבסטיאן ביולי 2024, ותנחומינו העמוקים למשפחה השכולה.
אנה הייתה חלק מצוות הביקורת ב-SR Batliboi, חברה ב-EY Global, אשר ממוקמת בפונה לתקופה קצרה של ארבעה חודשים. אנה הצטרפה למשרד ב-18 במרץ 2024. העובדה שהקריירה המבטיחה שלה נקטעה בצורה טרגית זו היא אובדן בלתי הפיך לכולנו".
בהמשך ההודעה הרשמית שפרסמה החברה לכלי התקשורת, נודע כי על אף ששום אמצעי לא יכול לפצות על מותה של העובדת הצעירה, החברה החליטה להעניק למשפחתה סיוע נרחב.
הנהלת חברת EY מסרה כי למדה לקח חשוב מאותו אירוע דרמטי וציינה: "אנו מתייחסים להתכתבות המשפחה במלוא הרצינות ואנו מייחסים את החשיבות הגבוהה ביותר לרווחתם של כל העובדים. נמשיך למצוא דרכים לשפר ולספק מקום עבודה בריא עבור 100,000 האנשים שלנו ברחבי החברות החברות ב-EY בהודו".
מותה של העובדת הצעירה הסעירה את הרשת. בין התגובות שפורסמו ברשת החברתית X על אותו אירוע דרמטי, נכתב: "חברת EY צריכה לשנות את שמה ל-DY - למות צעיר". 

 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה