בארץ

בעל מכולת כלא חתולה במקפיא גלידות למשך כ-14 שעות | זו הסיבה

לאחר שלכד חתולה וכלא אותה במקפיא גלידות למשך כ-14 שעות, בית המשפט השלום בבאר שבע הרשיע בעל מכולת בעבירה של עינוי, התאכזרות והתעללות בבעל חיים לחוק צער בעלי חיים | כל הפרטים

מערכת ice |  1
חתול שחור (צילום ויקיפדיה)
זוועה באשדוד: לאחר שלכד חתולה והחליט לכלוא אותה במקפיא במשך כ-14 שעות, בית המשפט השלום בבאר שבע הרשיע בעל מכולת בעבירה של עינוי, התאכזרות והתעללות בבעל חיים לחוק צער בעלי חיים. 
על פי הפרסום של ynet, לצד אותו עונש שהטיל בית המשפט השלום על בעל המכולת באשדוד, הנאשם זוכה מעבירה אחרת המתמקדת בהחזקת בעל חיים במצב בו לא נרשמה דאגה רבה לצרכיו, לבריאותו וזאת מבלי למנוע התעללות בו. נוסף על כך, דווח כי גזר הדין יוטל על הנאשם במועד מאוחר יותר. 
על פי כתב האישום שהוגש על ידי יחידת התביעות של משרד החקלאות, צוין כי במרץ בשנה שעברה בעל המכולת תפס את החתולה במלכודת בשעות הערב. למחרת, בשעה 6:00 בבוקר החליט בעל המכולת להכניס את החתולה שנלכדה למקפיא הגלידות ושם היא נכלאה עד השעה 20:00 בערב. החתולה המסכנה שוחררה לבסוף בשעה 20:00 לאחר שאחת הנשים שנכחו במקום הבחינה באותה זוועה. 
על אף שבעל המכולת טען כי הוא לא ידע שהתנהגותו מתאפיינת בהתעללות נגד בעל חיים, שופטת בית המשפט השלום בבאר שבע החליטה לדחות את דבריו וכתבה הנאשם היה מודע לכך שהחתולה סובלת מכך. עוד ציין הנאשם כי על אף שהחליט לכלוא את החתולה במקפיא הגלידות, הוא הותיר לה פתח אוורור כדי שתוכל לנשום. 
במהלך הדיון בבית המשפט, טענה השופטת כי באמצעות עדות האישה שהבחינה בזוועה וציינה כי בעל המכולת הוציא בפניה את המלכודת עם החתולה כאשר חצי מהמלכודת התכסה בקרח ורגליה של החתולה קפאו, ניתן לקבוע כי הטמפרטורה במקפיא הגלידות הייתה נמוכה. בעל המכולת לא הכחיש את הדברים ואף מיהר להתנצל על מעשיו. 
במהלך הדיון, ציין בעל המכולת כי הוא סבל מעצם נוכחותה של החתולה במקום. לדבריו, החתולה הייתה שוהה שעות רבות במכולת, אוכלת מהמזון המוצג בחנות ואף עושה את שם צרכיה. עוד ציין הנאשם, כי הוא נהג לפתור את אותה הבעיה על ידי שימוש בפלפל שחור במקומות שבהם היא הייתה נוהגת לעבור אך לשווא. 
כזכור, אותה תופעת ההתעללות בבעלי החיים עלתה לכותרות בהיקשר של  ד"ר אדם בריטון, זואולוג מוכר שלקח חלק בסדרות טבע של ערוץ הטלוויזיה הבריטי ה-BBC והנשיונל ג'אוגרפיק.
על פי דיווחים זרים, הזואולוג המוכר נשלח למאסר של 10 שנים לאחר שנחשף כי הוא נהג לתעד את עצמו במשך שנים אונס ומתעלל בבעלי החיים שלו. ד"ר בריטון נשלח למאסר עולם בגין ביצוע של מספר מעשי אונס ועינוי כלבים.
על פי התקשורת האוסטרלית, הזואולוג המוכר ביצע את אותם מעשים מחפירים בעשרות כלבים. בריטון הודה ב-56 עבירות בעינוי וניצול מיני של יותר מ-42 בעלי חיים בחווה שבבעלותו. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מאחלת
    יעל 09/2024/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חולי נפש! הלוואי ותעברו את אותם דברים שגרמתם לחתולה/בעלי חיים לעבור,נראה אותכם,גיבורים!!!
    סגור