בעולם

טשטוש בראייה וקושי ללכת - הדוגמנית חושפת: "נהרסו לי החיים"

ססינאן צ'ואנלוסאנג, דוגמנית תאילנדית בת 31, סבלה מתגובה אלרגית חמורה לאנטיביוטיקה, לאחר שניתן לה מרשם לתרופה המכונה "צפלקסין". בעקבות החשיפה לאותה תרופה, החלה להתפשט על גופה של הדוגמנית פריחה והיא אף סבלה מנפיחות בפה, טשטוש בראייה וקושי ללכת

מערכת ice | 
כוכבת קולנוע-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
לאחר שסבלה מתגובה אלרגית חמורה לאנטיביוטיקה, מספרת דוגמנית תאילנדית כי חייה נהרסו. על אף שפנתה לבית החולים בעקבות ההחמרה שחשה במצבה הבריאותי, סיפרה ססינאן צ'ואנלוסאנג כי היא לא קיבלה טיפול רפואי הולם. 
על פי הפרסום באתר The West Australian, הדוגמנית בת ה-31 התלוננה על כאב גרון ועיניים לפני ביקור בבית החולים בבנגקוק בחודש יוני האחרון. על אף שרופא המשפחה שלה העניק לה מרשם לתרופה המכונה "צפלקסין", התמודדה הדוגמנית התאילנדית עם תגובה אלרגית קיצונית. 
שלושה ימים בלבד לאחר שהתחילה את הטיפול האנטיביוטי, הובהלה הדוגמנית לבית החולים בבנקוק. כאשר בת ה-31 הגיעה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי הולם, הצוות הבחין כי היא סובלת מפריחה בכל הגוף, נפיחות בפה, טשטוש בראייה וקושי ללכת.
לא עבר זמן רב ושלפוחיות גדולות החלו לצוץ על עורה. תסמינים מדאיגים אלו הובילו את הרופאים לקבוע כי הדוגמנית סובלת מתסמונת סטיבנס ג'ונסון. מדובר בתגובה אלרגית קיצונית ונדירה שמתקיימת בעקבות חשיפה לתרופות שונות. 
"המצב הזה ניפץ לי את החלומות. זה הרס את החיים שהיו לי קודם", סיפרה בת ה-31. עוד הוסיפה הדוגמנית כי בית החולים לא התייחס לתלונות שלה ולכן היא יצרה קשר עם ארגון צדקה שיסייע לה במצבה הרפואי המורכב. 
ב-16 בספטמבר חזרה הדוגמנית להיות מרותקת למיטה בבית החולים ואף נאלצה לגזור את שיערה הארוך בכדי לאפשר לפריחה להחלים. משרד הבריאות המחוזי דיווח כי המקרה המדובר נחקר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה