מדדים ומחקרים

בתי החולים הטובים בעולם נחשפים: מי מישראל השתחל לרשימה?

המרכז הרפואי שיבא בתל השומר הוביל את הנציגות הישראלית, כשזכה במקום העשירי ברשימה היוקרתית, בתי החולים הישראליים האחרים שנכללו ברשימה הם הדסה עין כרם, בית החולים רבין (בילינסון), רמב"ם ומרכז סוראסקי (איכילוב), אשר דורגו בין המקומות 101 ל-350.
מערכת ice | 
סטיוארט בריאות בחובות עתק (צילום vecteezy, shutterstock, יוטיוב/ CBS Evening News)
ישראל ממשיכה להוכיח את עצמה כמעצמת חדשנות רפואית עולמית, עם חמישה בתי חולים ישראליים שהתברגו לרשימת 350 בתי החולים המצטיינים בעולם ביישום טכנולוגיות רפואיות חדשות. הדירוג, שפורסם על ידי המגזין "ניוזוויק" בשיתוף עם חברת Statista, מדגיש את מעמדה של ישראל כחממה טכנולוגית מובילה בתחום הרפואה.
בעוד קליבלנד קליניק נבחר במקום הראשון ומוביל שביעייה כל אמריקאית, המרכז הרפואי שיבא בתל השומר הוביל את הנציגות הישראלית, כשזכה במקום העשירי ברשימה היוקרתית. זוהי השנה הרביעית ברציפות ששיבא נכלל ברשימה, מה שמעיד על מחויבותו המתמשכת לחדשנות. בתי החולים הישראליים האחרים שנכללו ברשימה הם הדסה עין כרם, בית החולים רבין (בילינסון), רמב"ם ומרכז סוראסקי (איכילוב), אשר דורגו בין המקומות 101 ל-350.

הדירוג מתבסס על מספר קריטריונים, כולל המלצות מעמיתים, סקר בשלות בתי חולים חכמים, והסמכה בינלאומית. בתי החולים הישראליים בלטו במיוחד בתחומים כמו פונקציונליות אלקטרונית, טלרפואה, דימות דיגיטלי, בינה מלאכותית, רובוטיקה ווירטואליזציה. שילוב זה של טכנולוגיות מתקדמות מאפשר אבחון מהיר ומדויק יותר, וטיפול מותאם אישית לכל מטופל.
הצלחתם של בתי החולים הישראליים בדירוג העולמי מדגישה את הפוטנציאל העצום הטמון בשילוב בין רפואה וטכנולוגיה. עם המשך ההשקעה בחדשנות ופיתוח, ישראל צפויה להמשיך ולהוביל את המהפכה הטכנולוגית בעולם הרפואה, תוך שיפור איכות הטיפול והשירות הרפואי לא רק בישראל, אלא גם ברחבי העולם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה