בריאות

דרמה בבית חולים בישראל: איים על עובד עם אקדח - ונעצר

אירוע חריג מאוד התרחש בבית החולים בסורוקה, זאת לאחר שתושב העיר, שהגיע עם אשתו לניתוח, סירב לאח ממוצא ערבי שייכנס עמה לניתוח, איים עליו עם אקדח - ונעצר על ידי המשטרה
מערכת ice | 
בית חולים סורוקה (צילום יחצ)
אירוע חריג מאוד התרחש אתמול (שלישי) בבית החולים סורוקה שבבאר שבע, זאת לאחר שגבר, תושב העיר, שהתלווה עם אשתו לטיפול בבית החולים, איים על אח שעובד במקום אחרי שהרים את החולצה והראה לו את האקדח שלו - ונעצר על ידי המשטרה.
על פי הדיווח ב"ישראל היום", אותו אדם שנעצר, הראה לעובד ממוצא ערבי את הנשק במטרה לאיים עליו. על פי הדיווח, אותו אדם סירב שהאח ייכנס לחדר הניתוח עם אשתו: "אתה לא תיכנס לניתוח של אשתי, יש לי בעיה עם ערבים".
הנשק אותו הוא הציג בפני האח היה ברישיון, והשוטרים שהגיעו למקום עצרו אותו והחרימו את הנשק שלו. כעת, הוא שוחרר בתנאים מגבילים. מדוברות בית החולים סורוקה נמסר ל,"ישראל היום" בנוגע לאירוע החריג שהתרחש בבית החולים כי: "בן משפחה של מטופלת איים על איש צוות בחדר ניתוח בשל מוצאו".
עוד נמסר בהודעה של בית החולים כי "הוגשה תלונה במשטרה והמעורב נעצר. הנהלת בית החולים מגנה ומוקיעה כל גילוי אלימות ומצפה מרשויות החוק למצות את ההליכים מול הפוגע".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה