טלוויזיה

הקומיקאי הישראלי בשיח מפתיע עם האויב האיראני: "אוהבים את כולם"

בני ברוכים שיתף פעולה עם תוכנית הטלוויזיה "הצינור" בערוץ 13 לטובת שיחה מעניינת עם בכיר בלשכה של חמינאי ועם ראש עיריית  טהרן. במהלך אחת השיחות, שאל ברוכים את ראש עיריית טהרן: "אומרים שישראל מתכוונת להשמיד את איראן, נכון?" | כיצד הגיב אותו גורם? צפו

מערכת ice | 
עלי ח'אמנאי (צילום shutterstock, ויקיפדיה/ khamenei.ir)
הסטנדאפיסט המפורסם בני ברוכים החליט לשתף פעולה עם תוכנית הטלוויזיה "הצינור" בערוץ 13 לטובת שיחה מעניינת עם בכיר בלשכה של חמינאי ועם ראש עיריית  טהרן.
אותן שיחות משעשעות ומעניינות חולקו לשתיים, כאשר באחת מהן הציג ברוכים את עצמו כאזרח איראני ששוהה בחו"ל ומעוניין לחזור לארצו אך חושש בעקבות המתיחות הביטחונית ובשיחה השנייה הסטנדאפיסט הציג את עצמו כישראלי שמעוניין בשלום. 
"תראה אני גר בטהרן, יש לי שני ילדים ואישה. בעיתון ובחדשות אומרים לי לברוח ולך אומרים שישראל באה להשמיד את איראן. נכון?", שאל ברוכים את ראש עיריית טהרן. בתגובה לכך, ציין אותו בכיר: "לא, מי אמר לך את זה. ישראל לא יכולה לעשות שום דבר".
"האם איראן יכולה לעשות את זה לישראל?", המשיך ברוכים לשאול את ראש עיריית טהרן.  "כמו שאני לא מפחד, אל תפחד. מכיוון שהכוח הצבאי שלנו מאוד חזק, ישראל לא מעזה להילחם  בכלל עם איראן", השיב לו אותו גורם. 
בהמשך השיח, עלה חשדו של ראש עיריית טהרן ולכן הוא ביקש לדעת מהיכן ברוכים מתקשר. בתגובה לכך, ציין הסטנדאפיסט המוכר: "אני מתקשר מישראל, אדוני. ואני לא יודע למה איראן לא אוהבת את ישראל, מה עשינו לאיראן שהיא לא אוהבת אותנו?  מה עשינו? אנחנו אוהבים את כולם. אבל אני יודע שאתה אוהב אותי, האם אני צודק?". 
"לא, אתה לא צודק, אנחנו לא אוהבים אתכם", השיב לו אותו דובר. ברוכים, שהמשיך לעשות צחוק מאותה שיחת טלפון, ביקש לקבל תשובות: "אה, אני לא דובר אמת? למה אתה לא אוהב אותי?". "כי כבשת את המדינה שלא הייתה שלך בכלל ואתה מבצע שם פשעים", השיב לו ראש עיריית טהרן.  
"למה? אני אוהב אותך", השיב ברוכים. ראש עיריית טהרן החל להתעצבן מדבריו של בני ברוכים ואמר: "תקשיב אדוני, אנחנו לא אוהבים אתכם. אנחנו מקבלים פריחה כשאנחנו מדברים איתך, אתה יודע למה? כי אתה מדינה כובשת ופושעת. אל תגיד כל הזמן למה. אתם מפיצים שנאה באזור. אנחנו לא חברים שלך, אין לנו מערכת יחסים, אנחנו לא אוהבים לדבר איתך". 
בשיחה נוספת שקיים ברוכים עם נציג מלשכתו של חימינאי, ביקש ברוכים לדעת פרט מעניין מאותו אדם. "אני אדבר איתך מילה אחת ואז אני אנתק, אפשר? אני בחו"ל ואני רוצה לחזור הביתה אבל אני מפחד. אומרים שתהיה מלחמה עוד יום, יומיים, שלושה ימים, נכון?".
בתגובה לכך, אמר אותו נציג: "אנחנו לא מאמינים שזה נכון. פה אין היתכנו למלחמה". "אין מלחמה? אז למה אומרים שתהיה מלחמה?", שאל ברוכים. "אדם חכם לא מקשיב לכל אחד. תהיה חכם ואל תתייחס לכל מילה", ציין נציג לשכת חמינאי. הסטנדאפיסט המפורסם לא עזב את אותו נציג ושאל: "לא, אבל כולם אומרים שאיראן רוצה להשמיד את ישראל". "מבחינתי זה לא נכון, להתראות", השיב אותו נציג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה