ויראלי

הקומיקאי הישראלי הטריל מלון באיראן: לא תאמינו איך הם הגיבו

הקומיקאי הישראלי בני ברוכים, חייג למלון באיראן וניסה להטריל אותו כשאמר שהוא מישראל והוא רוצה לברוח מהמתקפה האיראנית ולהגיע ללון שם. לתגובה של נציגת הקבלה של המלון, הוא ממש, אבל ממש לא ציפה
מערכת ice |  1
הנשיא ראיסי (צילום shutterstock)
הקומיקאי הישראלי בני ברוכים, העלה ביום (שלישי) סרטון לחשבון הטיקטוק שלו, בו הוא מטריל מלון באיראן, אחרי שביצע מתיחה, במסגרתה הוא התקשר אל המלון, הזדהה בתור ישראלי וביקש להזמין בו חדר. אלא שאת התגובה שהוא קיבל, הוא ממש, אבל ממש לא ציפה לשמוע.
ברוכים, שדובר פרסית שותפת, החל את השיחה עם נציגת הקבלה של המון כך: "אני רוצה שני חדרים, לי לאישתי ולילדים שלי, אפשר לבוא?". אותה נציגה של המלון השיבה: "להערב?", והקומיקאי הישראלי השיב: "כן, אומרים שאיראן רוצה למחוק את ישראל, אני רוצה לברוח לבוא לאיראן, אני יכול?".
נציגת השירות במלון באיראן שאלה את ברוכים איזה דרכון יש ברשותו, וזה השיב: "דרכון ישראלי". אותה נציגה השיבה: "עם דרכון ישראלי אתה לא יכול להגיע לאיראן". ברוכים שאל למה, ובאותו רגע פצח בשירה בפרסית.
אלא שלתדהמתו של ברוכים, הנציגה השיבה לו: "אנחנו אוהבים את כולם ונשמח שתגיע לאיראן". ברוכים שאל בתשובה: "את רוצה שאגיע?", וזו השיבה: "בטח, זה יעשה לי הרגשה טובה שתבוא". לסיום אמרה: "אתה חייב לבוא לפה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כרטיס בכיוון אחד
    יוסי 08/2024/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היא שמחה שתגיע. לא מבטיחה שתוכל לחזור
    סגור