ויראלי

אלי יצפאן תחת מתקפה חריפה בעולם הערבי: "לך לגיהנום"

אלי יצפאן התקשר למלון בלבנון ועשה לו מתיחה בשידור חי בקשת 12, אלא שבעולם הערבי ממש לא אהבו את זה ותקפו את הקומיקאי: "כיצד השדרן הישראלי העז ליצור קשר עם מדינת אויב ומפליל את כל מי שמתקשר עם ישראלי"
מערכת ice |  2
אלי יצפאן (צילום צילום מסך בתוך קשת 12)
אלי יצפאן, אחד הקומיקאים הגדולים בישראל, מעורר סערה ענקית בעולם הערבי בשבוע האחרון, אחרי שבתוכנית "זה לא אולפן שישי" בקשת 12 בהנחיית ישראל קטורזה וארז טל, הוא עשה "מתיחה" לפקיד קבלה בבית מלון בלבנון.
במהלך השידור, יצפן התקשר למלון "סיזר" בביירות ושאל את פקיד הקבלה: "אני מדבר איתך מישראל. אתה יודע תוקפים אותנו מחיזבאללה, החמאס, איראן והחות'ים, ואנחנו רוצים להגיע 30-40-50 אלף אנשים למלון בביירות. יש לכם מקום? כמה בתי מלון יש לכם בלבנון?". פקיד הקבלה של המלון, שהבין שמדובר במתיחה, ענה לו "לך לגיהנום" וניתק את השיחה.
אלא שמסתבר כי המתיחה הזו הפכה ויראלית ועוררה זעם בעולם הערבי. בעמוד הלבנוני Bila Rakaba סיקרו את הנושא, ואף ברשת אל ערבייה הסעודית כתבו: "הסרטון התפשט כאש בשדה קוצים, כאשר אנשים משבחים את התנהגותו של העובד ותוהים כיצד השדרן הישראלי העז ליצור קשר עם מדינת אויב, שכן ללבנון אין קשרים עם ישראל, ומפליל את כל מי שמתקשר עם ישראלי".
כזכור, זו ממש לא הפעם הראשונה שיצפן מעורר סערה גדולה בעולם הערבי. ב-2001 הוא עשה חיקוי לנשיא מצרים לשעבר חוסני מובארכ, ועורר את זעמם של המצרים שממש לא אהבו את החיקוי של הקומיקאי הישראלי.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זו שיחה שמעידה שאין הבדל בין חיזבלה ללבנונים בבירות
    חיים 05/2024/31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    זה בדיוק הסיבה שצריך לתקןף את ביירות ולא לדמיין שיש הבדל בין לבנונים בבירות.לחיזבלה בדרום.
    סגור
  • 1.
    ענק (ל"ת)
    טל 05/2024/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור