תקשורת ומדיה

עיתונאי וואלה תוקף את "הצינור" של גיא לרר: "כמו לצפות בפורנו"

מבקר התרבות ועורך עמוד הבית של וואלה! NEWS, עמית סלונים, תוקף את תוכניתו של גיא לרר בערוץ 13 ומעניק לה את תואר שידור "הכתבה הדוחה בתולדות הטלוויזיה". סלונים: "כמה מעוות זה לתעד את הרגעים האלה, וכמה מופרע זה להפיץ אותם"

מערכת ice | 
גיא לרר (צילום מסך רשת 13)
סלונים, שצפה בכתבה ששודרה אמש בתוכניתו של גיא לרר ובה נראית פיינליסטית האח הגדול (מקום שני) פרידה עוזיאל, השתלח בה בטור באתר וואלה וכינה אותה "פורנו מוות".
"ספר השיאים של גינס חייב לבדוק אם לא נשבר כאן איזה שיא של ציניות", כתב סלונים. "פורנו מוות. פורנו חטופים. פורנו שכול. הכל באייטם שכל שנייה ממנו הרגישה יותר מדי, ובסופו גיא לרר המליץ לגולשים להיכנס לעמוד הפייסבוק של "הצינור" כדי לצפות בכתבה המלאה. ייתכן שמדובר בשיתוף פעולה מסחרי עם חברה לייצור שקיות הקאה?".
כזכור, במהלך הכתבה, כתבת הצינור רוני אבירם ליוותה את עוזיאל בנסיעה וחשפה בפניה מה התרחש בישראל בזמן ששהתה בבית האח הגדול – כולל רצח ששת החטופים בשבי בעזה וציון שמותיהם.
"בסופו של דבר הם הפכו את החטופים לקליק בייט זול, עם פרומואים שמספרים 'איך פרידה הגיבה כשהראינו לה את המציאות המורכבת שקרתה בזמן ששהתה בבית האח הגדול?", טען סלונים וכינה את התיעוד: "אחד מרגעי השפל של 'הצינור' לדורותיו". ו-"אחת הכתבות הדוחות שאי פעם שודרו בטלוויזיה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה