תקשורת ומדיה

גיא לרר ומני אסייג בעימות: "אתה באמת חושב שכולנו מטומטמים?"

בתוכנית הצינור ברשת 13 העלו כתבה נגד מני אסייג, יוצר שנות ה-80, שממש לא נותר חייב ותקף בטוויטר את התוכנית, כאשר גיא לרר השיב וגרר עימות חזיזי במספר ציוצים: "כשבצינור מוציאים אותך רע, אתה מרגיש עם עצמך טוב"
מערכת ice |  6
גיא לרר, מני אסייג (צילום מיכה לובטון, מסך רשת 13, יוטיוב/ מני אסייג)
בתוכנית הצינור ברשת 13 העלו כתבה נגד מני אסייג, יוצר שנות ה-80, שממש לא נותר חייב והעלה ציוץ לחשבון הטוויטר שלו נגד התוכנית והמגיש השלה, גיא לרר, שמצידו ממש לא נותר חייב גם הוא והגיב לאסייג בטוויטר, מה שיצר קרב של ציוצים בין השניים.
תחילה, אסייג העלה ציוץ בו כתב: "כשבצינור מוציאים אותך רע, אתה מרגיש עם עצמך טוב. לא יעזור כלום לשקמה: לא גיא לרר ושאר התקשורת, לא האקדמיה, לא התרבות ולא מערכת המשפט. היא תפסיד כי היא בצד הלא נכון של האמת, הצדק ואהבת ישראל, והיא נושאת על גבה קופת שרצים בגודל הראש של עודד בן עמי. היא תיזכר לדיראון עולם!".
לרר השיב: "איך הוציאו אותך רע נשמה. דברים שלך נטו. קח אחריות". מני אסייג הגיב לדברים של לרר וכתב: "אתה באמת חושב שאנחנו מטומטמים אהה? ככה מהזיכרון: קריינות: ״והיו אלה שהמסר של הפיוס והאחדות לא נגע להם, ומעדיפים להעמיק את השסע והפילוג״, ואז מראים את הדברים של טלי ושלי. אבל זה יעזור לכם ולא לשקמה. אתם מתווכים לציבור ולה מציאות מדומיינת ובדויה, ואת זה היא הבינה טוב מאוד שלשום כשפגשה בעם ישראל האמיתי ובזעמו".
על כך, לרר הגיב לו: "תהיה אמיתי איתי: יש משהו שעשית או אמרת שם שנוגע לפיוס ואחדות? לא רק שם, בכלל? מה לעשות שהיו שם אנשים שניסו לקיים שיח והיה אותך שאמרת שתתפייס אתה רק כשהיא תהיה בכלא. אין בעיה, לגיטימי, אבל אל תאשים את מי שתיאר את מה שראה".
"אל תפרשנו אותי לפי טעמכם", ענה אסייג והוסיף: "אתם פשוט מעריצים את שקמה העבריינית ולא מסתירים את זה. החיבוקי חיבוקי עם מגרשת מניחי התפילין זה פייק ויחצ מבוים. אני נגד פיוס עם שקמה ודומיה כי היא לטעמי חייבת לפני הכל לשלם מחיר בישיבה בכלא".
על כך ענה לרר: "נו אז זה מה שאמרת בכתבה, אז מה אתה רוצה ממני?", ואסייג השיב: "לא לא, אתה ממש לא תצליח לבלבל אותי. אתם אמרתם שיש מי שמעוניין בהמשך הפילוג והשסע בעם, כשהאמת היא שאני נגד פיוס עם שקמה ודומיה. אתה באמת לא רואה את ההבדל?".
 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    בוט איראנימלא יכל לעשות עבודה טובה יותר ממני אסיאג (ל"ת)
    מישו04 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    מני ישר כוח?? (ל"ת)
    תותי 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    מני אסייג
    אורן 1 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אתה לא עורך דין ולא למדת משפטים אתה בסך הכל כותב תסריט. מדתמש בדימיון אבל בעיניני דיומא כדאי שתהיה במציאות. תלמד לכבד ואל תשתולל בבית משפט תלמד לדבר בכבוד וגם תלמד בעיקר להקשיב. לא כל לוקש שמאכילים אותך הוא נכון תלמג לנהל דו שיח עם הדעות השונות ממך ואל תהיה ברברי כמו טלי
    סגור
  • 3.
    קורצו מאותו החומר,גוטליב את אסייג,צמד לא חמד (ל"ת)
    שור 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 2.
    מני אסייג
    יוסי 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מני אסייג, האיש גזען ואפילו מודה בזה, של נעליך ונשק את כפות רגליה של שקמה, ותלמד ממנה איך לשמור על העם שלנו !!!
    סגור
  • 1.
    מני מתי תבין שאתה דפקט ביצור !!!!
    שפוי 09/2024/19
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אפילו הערוץ החסר שפיות לא רוצה אותך . דפקט ביצור אמרנו ??
    סגור