תרבות ופנאי

עינב בובליל פורצת בבכי: "הלב שלי על 200, השם ישמור אתכם"

בסדרת סטוריז, סיפרה עינב בובליל לעוקביה כי בעלה ובנה מתכוונים לבלות את ראש השנה באומן בכדי לבקר בציון רבי נחמן מברסלב. עינב בוליל: "רבי נחמן אל תאכזב את הבן שלי. תן ליוסף נחמן שלך להגיע אלייך בשלום ובשמחה, בששון ובבטחה"

מערכת ice | 
עינב בובליל (צילום einavbooblil_benisti@)
עינב בובליל, כוכבת הרשת ופליטת תוכנית הראיליטי "האח הגדול", מרבה לשתף את עוקביה ברשת החברתית אינסטגרם בחייה המעניינים. אמש (שני) סיפרה בוליל לעוקביה כי בעלה אלי ובנה יוסף צפויים לטוס לאומן שבאוקראינה. 
על רקע המצב הביטחוני המורכב, תהו בני הזוג האם אותה טיסה תצא לפועל. בסרטון שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, ציינה עינב בובליל בפני עוקביה: "מה זה, הרגנו את עצמנו, גמרנו על עצמנו עם הטיסה. כמה עדכונים, ביטולים, דחיות, יסגרו את המרחב האווירי לא יסגרו, הטיסות כן יוצאות לא יוצאות – הרגנו את עצמנו".
 
בובליל המשיכה בדבריו: "אמרתי לאלי, אלי די. בדרך כלל הוא מחזק אותי אבל זה היופי בזוגיות שכשצריך הבן זוג מחזק את השני. אלי די אנחנו מאמינים בקדוש ברוך הוא, מה שצריך להיות זה מה שיהיה.
אם כתוב לכם להיות בראש השנה אצל רבנו, אתם תהיו.  אם לא, לא יעזור כלום. אין צורך לחשוב, אין צורך להיות בלחץ, אין צורך לחשוב על מה יהיה ואיך יהיה. צריך ללכת באמונה שלמה, עיוורים. אם רבי נחמן זימן אתכם להיות אצלו להיות אצלו בחג, אתם תהיו בעזרת השם. אם לא, לא יעזור כלום". 
לבסוף, עדכנה עינב בובליל את עוקביה כי בנה ובעלה טסים לאומן לכבוד ראש השנה בכדי לבקר בציון רבי נחמן מברסלב. בסטורי שמציג את בנה הקטן, כתבה בוליל: "רבי נחמן אל תאכזב את הבן שלי. תן ליוסף נחמן שלך להגיע אלייך בשלום ובשמחה, בששון ובבטחה".
סטורי נוסף ששיתפה בובליל ברשת החברתית כלל את רגע הפרידה מבעלה ובנה. "אמא, הלב שלי על 200. השם ישמור אתכם. תלכו לשלום ותחזרו לשלום. טיסה ונסיעה טובה. תתפללו בעזרת השם על כל עם ישראל", כתבה בובליל. 
 
הרגע המרגש ביותר שחשפה עינב בובליל בפני עוקביה הוא סרטון בו היא ובתה מתחבקות ובוכות בעקבות רגע הפרידה. "הכל בסדר, אני שמחה שהם נוסעים. אני פשוט דואגת בגלל כל המצב והדרך לא דרך להגיע לשם.
אבל אמר רבי נתן, תלמידו המובהק של רבי נחמן. 'גם אם הדרך הייתה מחופה בסכינים, הייתי זוחל על ידיי ורגליי כדי להיות באומן בראש השנה'. שזכה שרבי נחמן יהיה מליץ יושר עבורנו. עבור החטופים שלמו עבור החיילים ובור כל מדינת ישראל". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה