ויראלי

כוכבת האח הגדול מתפוצצת: "סכסכן, הצחוק המתנשא שלו מרמת אביב ג'"

פיינליסטית האח הגדול, בר כהן, לא יכלה לסבול את הביקורת של יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד, על הממשלה ויצאה נגדו בשורת סטוריז תקיפים: "כמה לא איכפת לו מהמדינה. אתה לא תהיה ראש ממשלה לעולם". איזו תגובה משפילה היא קיבלה מעוקבת?

מערכת ice |  5
בר כהן (צילום מסך רשת 13)
"אני בדיוק שומעת את יאיר לפיד מדבר על ההצטרפות של סער. איזה סכסכן. איזה בנאדם שמחפש ריב ומדון וכמה לא איכפת לו מהמדינה", פתחה יוצאת האח הגדול את המניפסט שלה נגד יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד.
"אשכרה עומד ומדבר בכנסת ורק מסכסך ומחפש רע. הוא כ"כ לא מדבר לעם. הוא כ"כ לא מבין שהעם בז למה שהוא אומר... הוא עומד שם בפודיום וצוחק עם הצחוק המתנשא שלו מרמת אביב ג'. אתה לא תהיה ראש ממשלה לעולם, חיים. אז שחרר אותנו. רוב העם, לא האליטה, לא יבחרו בך. אנחנו לא רוצים שתהיה הראש ממשלה שלנו", הכריעה כהן.
יוצאת הריאליטי והמשפיענית המשיכה והתייחסה לטענות שהיא תומכת נתניהו: "כל שונאי ביבי, די אהובים. לא כל דבר שמוציאים מהפה בא להאדיר את ביבי! דיברתי על מנחה תוכנית האירוח לשעבר... אני לא ביביסטית! אני ימנית. יש הבדל ענק!".

 מתוך חשבון האינסטגרם של בר כהן bar_n_cohen@
בעקבות שרשרת הסטוריז, כהן זכתה גם לתגובות לא מפרגנות, ביניהן כאלו מעוקבת שעקצה אותה וטענה שפוליטיקה היא לא הצד החזק שלה. "תמשיכי למכור קרמים ובשמים, מעל זה לא בשבילך".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    תובנות הזויות
    מרים 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הזוג הזה טעטי בר ואליאב ממש מחדש לנו דברים מדהימים. 7 באוקטובר קרה בגלל שלא נתנו להם להתפלל בכיכר...... בר חוזה עתידות מי יבחר או לא לראשות ממשלה..... בר קלעה שאור ינצח בבחירות אליאב כמעט מקיא ממנו.... אולי תתאמו גרסאות הגיוניות אם אתם באותו חדר שינה?
    סגור
  • 4.
    בר
    לירון 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תפסיקי כבר להתעסק במשהו שאת לא מבינה כי את לא ברמה של הבנה פוליטית.תעשארי בתחום שמתאים לך.מי קונה את הפוסטים שלך ושל אליאב.
    סגור
  • 3.
    שינאת חינם'מורשת ביבי (ל"ת)
    אמירה 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    הרמה הגבוהה של הכתב....
    אביהו 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואתה כלבתב חכם החלטת להדהד את התגובה המאוד חכמה הזאת.... גם לפני זה ידעתי את הרמה, אתה רק מנמיך ומחזק את הרמה הירודה שלכם. מתנשאים, רדודים, אנשים קטנים ומגעילים !!!!
    סגור
  • 1.
    הלשעבר
    רוני 10/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    את ברמה כל כך נמוכה אפילו יותר מים המלח את לא מבינה כלום את רחוקה שנות אור להיות ברמה של יאיר לפיד את משעממת
    סגור