ויראלי

כוכב האח הגדול: "ה-7 באוקטובר קרה כי לא הסכימו לאנשים להתפלל ברחוב"

התבטאות חריגה של אליאב טאטי, יוצא האח הגדול, שמסביר מדוע לדבריו אלוהים העניש אותנו בטבח שמחת תורה: "אנחנו שני עמים בתוך ארץ אחת. חצי מדינה בועלי נידות. יהודים יכולים להתפלל איפה שבא להם. להתפלל זה מעל החוק"

מערכת ice | 
אליאב טעטי (צילום אור גפן)
אליאב טעטי, יוצא האח הגדול ובעלה של בר כהן - אותה הכיר במהלך שהותו בבית האח, הגיב אמש לשאלות של כהן על המצב הביטחוני בו אנו מצויים והצליח להפתיע אפילו אותה.
טעטי, שגדל במשפחה דתית והיה חזן בבית כנסת, טען בפני כהן בסטורי באינסטגרם כי המציאות הביטחונית בה אנו חיים היא עונש משמיים: "מה הבעיה להאמין שבורא עולם מעניש אותך כמו שאבא לפעמים מעניש את הילד שלו והוא צריך לקבל עונש אז גם הוא נותן לנו עונש. לאלוקים לא תמיד יש חמלה. כשהוא הביא מבול, הוא חמל? לא, הוא הרג את כולם".
לשאלת כהן, מה עשינו כ"כ חמור שמגיע לנו השבעה באוקטובר, טען טעטי: "אנחנו שני עמים בתוך ארץ אחת. זה הדבר הכי חמור שיש. זו האמת, אי אפשר להתכחש לזה... בפרשת השבוע שקראנו בשבת, 'כי תבוא', כתוב אתה תפסיד במלחמה מול האויבים שלך וכל העולם יזלזל בך".
 
מתוך חשבון האינסטגרם של בר כהן bar_n_cohen@​
עוד טען טעטי כי "חצי מדינה בועלי נידות" והסביר מדוע טבח שמחת תורה התרחש דווקא בשנה שעברה: "אני לא זוכר אי פעם במדינה שלא הסכימו לאנשים להתפלל ברחוב במדינה של יהודים! יהודים יכולים להתפלל איפה שבא להם. להתפלל זה מעל החוק, כמובן לא להפריע למישהו אחר. פעם בשנה, יום כיפור, רוצים לעשות ברוב עם הדרת מלך, שגם מי שקשה לו ללכת לבית כנסת יכול לרדת למטה לרחוב ויש תפילה. מה אתה מראה לאלוהים, שביום כיפור, ביום שכולם צריכים לבקש סליחה רבים מכות אחד עם השני? אז יאללה, תפוצץ הכל".
כהן בתגובה טענה שדבריו של טעטי מאוד קשים, אך שיתפה בהמשך שהיא מקבלת תגובות רבות שמצדיקות את דברי בעלה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה