תרבות ופנאי

טל מוסרי בחשיפה מפתיעה: "זה עושה לי חרדות" | צפו

טל מוסרי התראיין לליאל אלי בפינת ה-60 שניות של אפליקציית החדשות V1 וחשף כי הוא אינו הולך להפגנות של משפחות החטופים. טל מוסרי: "לא, זה עושה לי חרדות"

מערכת ice | 
טל מוסרי (צילום מתוך האינסטגרם)
בפינת ה-60 שניות בפלטפורמה הדיגיטלית V1, אותה מגישה כוכבת הרשת ליאל אלי,  התראיין השחקן וכוכב ערוץ הילדים טל מוסרי. במסגרת פינת ה-60 שניות, נדרש השחקן המפורסם לענות על מספר רב של שאלות בזמן מוגבל.
לצד שאלות על הקריירה והקשר עם אחיו השחקן עידו מוסרי, נשאל כוכב ערוץ הילדים האם לדעתו צריכה להיות הנהגה אחרת למדינת ישראל. "ישראל צריכה לצאת לבחירות?", שאלה אלי והשחקן המפורסם השיב: "נראה לי שכן, כדאי". אלי המשיכה להפציץ את מוסרי בשאלות וציינה: "ערוץ הילדים טען שפוטרת ולא שעברת לערוץ מתחרה, זה נכון?". 
בתגובה לכך, ציין מוסרי: "לא פוטרתי ועברתי לערוץ המתחרה וחזרתי לערוץ הילדים". בהמשך הריאיון, נשאל כוכב ערוץ הילדים האם הוא הולך למחאות של משפחות החטופים. בתגובה לכך, השיב מוסרי: "לא, זה עושה לי חרדות".
אלי לא התרגשה מתשובתו של מוסרי והמשיכה לשאול שאלה אחרת: "אתה מפחד לגדל ילדים במדינה הזאת?". מוסרי ענה בלי להסס: "לא, אני גאה לחיות ולגדל את הילדים שלי בישראל". "ולשלוח אותם לצבא?", שאלה אלי את מוסרי. השחקן המפורסם ענה ללא היסוס: "זה מפחיד אבל הם יהיו שם". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה