טלוויזיה

טל מוסרי חוגג יום הולדת: זאת החגיגה המושקעת שצפויה לו

המנחה המיתולוגי של ערוץ הילדים חוגג כמעט יום הולדת עגול (49) וחושף את השידור הראשון שלו בערוץ בשנת 1997. צפו בסרטון הנוסטלגי
מערכת ice | 
טל מוסרי (צילום משה נחומוביץ)
טל מוסרי המנחה המיתולוגי של ערוץ הילדים חוגג מחר (30.8) יום הולדת, ואנחנו זוכים לקבל הצצה נדירה לשידור הראשון שלו בערוץ הילדים. מה אמר טל כשהופיע בערוץ הילדים? בסרטון הנוסטלגי משנות ה-90 מוסרי מצטרף להנחייה באולפן עם איתי שגב, שמציג אותו לראשונה בפני הילדים שמגיעים להתארח.
בנוסף, לכבוד המאורע המרגש מכינים לכבודו בערוץ ספיישל שידורים מיוחד עם הסדרות האהובות ביותר בהשתתפות טל, והדמויות הבלתי נשכחות בכיכובו. מוסרי המנחה הוותיק ביותר בערוץ הילדים והחזיק בשיא משך ההנחיה הגדול ביותר בתולדות הערוץ, שיחק בסדרות רבות במשך השנים.
 

טל שיחק במשך 5 עונות בסדרת הנוער "השמיניה" בתפקיד דדי דביר, אבא של איה וניני. בסדרה "האי" למשך כשלוש עונות בתפקיד בלו וגורדון מילר. השתתף בתוכנית "גאליס" בתפקיד וולקן, אחיה של גאיה. ועוד דמויות אהובות רבות בסדרות הערוץ כמו הדסה הדסי מ"לחיי הערבה", הקוסם אברם קדברם ב"מה בכריש" ועוד. מוסרי הנחה תוכניות רבות בערוץ הילדים, כמו "הבנים והבנות", "ששטוס", "ניפגש בסיבוב", "הקול נשאר במשפחה", "סתאאאם!" ועוד.
ביום הולדתו (30.8) ישודרו השידור הראשון של טל בערוץ הילדים, האי, גאליס, הפיג'מות בפרק בו חברי הלהקה נכנסים לראש של טל מוסרי, השמיניה, הבנים והבנות מסע - בהנחיית טל, מה בכריש, מנדלבאום בלש פרטי ועוד. בנוסף ישודרו מעברונים מיוחדים של טל עם קטעים אייקוניים מתוכניות נוספות.
למרות שמוסרי עזב בעבר לטובת ג'וב הנחייה בערוץ ניקלודיאון, הוא מעולם לא הפסיק להיות המנחה האהוב והמוכר של ערוץ הילדים. מוסרי שב לערוץ הילדים לאחר 7 שנים בניקלודיאון, בשנת 2021. 
לאחרונה טל מוסרי ואחיו עידו מוסרי קיבלו קמפיין ענק ומשותף במקדונלד'ס. על הקמפיין נכתב "האחים מוסרי מייצרים פלא משפחתי לא קטן עם הצלחה מסחררת לשניהם גם באותם תחומים: תיאטרון, משחק, טלוויזיה ועוד. כאשר שני אחים פועלים ככה, ומשדרים בו זמנית אווירה משפחתית יש בכך משום "טיזינג" מסקרן עבור הצופה". מוסרי אף השתתף יחד עם מיכל ינאי בתוכנית הפופולרית של קשת 12 "הזמר במסכה" והפתיעו את הצופים בבית ואת השופטים באולפן.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה