טלוויזיה

"האח הגדול" של ערוץ הילדים: הלהקה שהתפוצצה בטיקטוק תככב בטלוויזיה

הכוכבים החדשים של ערוץ הילדים הם להקה שפרצה בטיקטוק והילדים שלכם ובני הנוער בטוח מכירים אותם. השיר שלהם הפך ללהיט ברשת החברתית בכיכובו של טל מוסרי, ובעקבות הפריצה שלהם הם מתראיינים ל-ice לקראת השקת סדרת וולוגים מחר, וייב האוס בערוץ הילדים, שמזכירה לנו קצת תוכנית ריאליטי פופולרית אחרת: "התפוצץ ברמות שלא ציפינו"
אפרת קרסנר | 
להקת הייפ קרו (צילום ניב מאיו)
אם אתם מחוברים לטיקטוק אין סיכוי שפספסתם את הסאונד מלהיט הקיץ "יש פה כרישה" של להקת הייפ קרו וטל מוסרי. הקליפ והשיר, הוא בעצם קליפ הקיץ של ערוץ הילדים ונעשה בשיתוף להקת הייפ קרו, להקה שכל חבריה מגיעים מבאר שבע והכירו בסטודיו לריקוד.
עדי ונאור, היו המדריכים בסטודיו של התלמידות תאיר וחן, וכך כולם הכירו אחד את השני והקשר הטוב בינהם גרם להם להעלות את הרעיון להפוך להרכב. כל אחד מהם בעל סיפור בפני עצמו.
עדי (26) - שחקן טניס לשעבר, החל לרקוד בגיל 18. לאחר שהעריץ את מייקל ג'קסון. כנער שגדל בבאר שבע, עולם השירה והריקוד היה פחות פופולרי בסביבה שלו ולמרות הלעג והתגובות השליליות עדי לא וויתר וממשיך אחר הגשמת החלום שלו.
תאיר (19) - תאיר החלה לרקוד ולשיר מגיל קטן. בגיל 14 נרשמה לסטודיו לריקוד והחלה ללמוד באופן מקצועי. עולם השירה והריקוד היווה לה מעין בריחה מהחיים האישיים. מגיל קטן תאיר עוזרת כלכלית וגרה עם אמא ואחיה הקטן שסובל מנכות. אבא לא בתמונה מגיל צעיר.  
חן (19) - אלופת ישראל לשעבר בג'ודו. מסיימת השנה כיתה יב'. חן היא האחות הגדולה במשפחה מרובת אחים. (4 אחים קטנים). חיה עם אמא לבדה ועוזרת לה כלכלית ובגידול האחים. בגיל 14 נרשמה לסטודיו לריקוד ושם הכירה שאר חברי הלהקה.
נאור (24) - גר בשכונת בני אור בבאר שבע. כנער נאור חווה המון סיטואציות פליליות לא פשוטות ולכן מצא את עולם השירה והריקוד כמעין בריחה מעולם הפשע שהעטף אותו. נאור גר עם אימו ו-2 אחיו. כאשר אביו בעל עבר פלילי לא בקשר ועם צו הרחקה מהמשפחה. נאור החל ללמוד פיתוח אתרים ותכנות לאחר הצבא אך עזב הכל על מנת להגשים את חלומו כזמר ורקדן.
עדי מספר ל-ice כי הלהקה קמה לפני 5 שנים: "אני ונאור התחלנו את זה בזמן שהיינו המדריכים של הבנות, ואז נוצרה סוג של חברות ביני לבינו. לאחר מכן גם נוצרה חברות עם הבנות, חשבנו לעשות משהו עם החיבור הזה וכך יצאה הלהקה".
נאור מספר מה פירוש השם של הלהקה: "הייפ זה אווירה זה פאן וכיף ושמח, זה יכול להתפרש לכל מיני דברים וקרו כמובן שבאנגלית זה להקה ואנחנו תמיד באווירה של כיף וצחוקים".
 
(יש פה כרישה. הלהיט של הייפ קרו עם טל מוסרי)
בקיץ של השנה שעברה השיקו חברי הייפ קרו את "בא לי קיץ" קליפ הקיץ של ערוץ הילדים לשנת 2023, ווההצלחה שלהם הולידה פרויקטים נוספים בערוץ הילדים. ביום ראשון הקרוב (25.8) הם עולים בסדרת וולגים חדשה שתשודר בשעה 16:00 בערוץ הילדים, אפשר יהיה לצפות גם בVOD וגם בערוץ היוטיוב של ערוץ הילדים. בסדרה החבורה תגור בווילה במשך שבוע ימים ותהיה מנותקת מהעולם שבחוץ, מעין גרסה של "האח הגדול" רק מיועדת לקהל יותר צעיר. חברי הלקה מספרים שצפויות משימות מאתגרות ואורחים מפתיעים.
פעם כוכבי הנוער היו מתגלים בערוץ הילדים, היום כוכבי הנוער מתגלים בטיקטוק. לדעתם זה טוב?
חן:  "בעיניי טיקטוק זה מדהים".
תאיר: "באמצעות טיקטוק המון אנשים יכולים לבטא את עצמם בסרטונים, להראות מה שהם אוהבים באמת לעשות".
עדי: "טיקטוק נתנה הזדמנות למלא אנשים שיש להם כישרון, להראות את זה. אם פעם היה לך כישרון ולא יכלו לגלות אותך פה כן אפשר, וזה משהו באמת מיוחד. ועם זאת יש גם דברים לא כל כך טובים בטיקטוק".
מה למשל?
עדי: "כמו בתגובות שאתה מקבל בטיקטוק. יש גם הזדמנויות שאתה יכול להסתנוור מהם וליפול אז אתה צריך להיות חדור מטרה ולהבין שאתה יכול להיות פה בסיטואציות לא פשוטות. חווינו ביחד דברים, יש המון דברים טובים אבל יש גם דברים לא טובים, שפשוט אנשים אומרים ולא אוהבים אבל אנחנו למדנו ביחד איך אפשר להתחזק מסיטואציות שליליות". 
עדי הוסיף כי הלהיט של הלהקה בטיקטוק עם טל מוסרי "התפוצץ ברמות שלא ציפינו, יש כבר מעל מיליון צפיות ביוטיוב. עצם ההצלחה הגדולה ובעקבותיו אמרנו שנעשה סדרה ביחד עם ערוץ הילדים כי זאת פעם ראשונה שאנחנו עושים משהו כזה". את הקליפ הם צילמו בפארק המים החדש שנפתח באילת, ונהנו מאוד מהחוויה של הצילומים. נאור הדגיש כי הוא "מפחד ממגלשות, אבל אהב את הגלידות שחילקו להם".

(להקת הייפ קרו. צילום: ניב מאיו)
בתחילת המלחמה עברה על הלהקה תקופה לא פשוטה: הם גם מתגוררים בבאר שבע, עיר בדרום הארץ שחטפה לא מעט אזעקות ורקטות בשנים האחרונות, וגם הם נאלצו לחשוב על להיטים חדשים שיהיו פחות קופצניים ואופטימיים כמו שהיו רגילים עד היום.
איך התמודדתם עם כל החרדה והמתח סביב מה שקרה ב-7 באוקטובר?
תאיר: "כולם היו בבלגן, אף אחד לאה ידע מה עושים. זאת הייתה תקופה קשה כי לא ידענו לעכל בכלל את הסיטואציה".
חן: "לפני שהתחילה המלחמה רצינו להוציא שיר חדש ושמח, ואז פרצה המלחמה ואמרנו שאנחנו לא יכולים להוציא את השיר שרצינו, ותהינו מה לעשות, אם בכלל להוציא שירים חדשים. היינו בבלבלה, ואז אחרי בערל חודשיים הוצאנו את 'ת'דליקו את האורות'".
"ת'דליקו את האורות" היה סינגל מרגש שהלהקה שחררה באמצע חודש נובמבר האחרון, בשביל להתמודד עם כל הדרמה שהתרחשה בחייהם בתקופה של המלחמה. 
חן מספרת כי תכננו לכתוב שיר קשור למלחמה: "רצינו לכתוב את השיר והסשן הקלטות היה במרכז, אז בזמן המלחמה תהינו אם בכלל כדאי לנסוע או לא לנסוע כי יש כל הזמן טילים ואזעקות. בסופו של דבר עשינו את זה. בחרנו לצלם את הקליפ בבאר שבע בשכונה שלי עם הילדים שגרים פה. זה לא היה מתוכנן, אנחנו צילמנו בשכונה שלנו בבניינים וכל הילדים הגיעו והצטלמו איתנו עם דגלי ישראל, היה ממש אור אמיתי באותו רגע כמו בשיר".
מה צפוי ללהקה בעתיד?
עדי מסכם: "בעזרת ה' אם המצב יירגע, ושכל החטופים והחיילים יחזרו הביתה, אנחנו מתכננים לעשות כמה הופעות שאנחנו פותחים לקהל הרחב, וחוץ מזה יש עוד הפתעות בדרך שלא נחשוף עכשיו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה