שיווק ופרסום

מקדונלד'ס ישראל מציגה: האחים מוסרי בקמפיין ענק | פרסומת השבוע

בהפקה מושקעת ובתסריט יצירתי ומלא הומור, הפרסומת החדשה של מקדונלד'ס ישראל משכה את תשומת ליבנו יותר מכל השאר. משרד הפרסום יהושע\TBWA הצליח להחדיר את המסר המסחרי של ענקית המזון המהיר לצרכנים וזאת בזכות הליהוק הגאוני שכלל את האחים טל ועידו מוסרי | פרסומת השבוע

מערכת ice |  1
טל ועידו מוסרי (צילום יהושע TBWA)
הפרסומת החדשה של מקדונלד'ס ישראל, בכיכובם של האחים מוסרי, משכה את תשומת ליבם של לא מעט צופים במהלך השבוע האחרון.  בקמפיין משעשע ומושקע במיוחד, האחים טל מוסרי ועידו מוסרי מציגים את ההמבורגר החדש של מקדונלד'ס – ריב אנטריקוט אלבמה. על הפרסומת החדשה שעלתה לאוויר במהלך השבוע האחרון, ניצח משרד הפרסום יהושע \ TBWA בהצלחה רבה. 
האחים מוסרי מייצרים פלא משפחתי לא קטן עם הצלחה מסחררת לשניהם גם באותם תחומים: תיאטרון, משחק, טלוויזיה ועוד. כאשר שני אחים פועלים ככה, ומשדרים בו זמנית אווירה משפחתית יש בכך משום "טיזינג" מסקרן עבור הצופה. בקמפיין החדש של מקדונלד'ס ישראל, אשר עליו אחראי משרד הפרסום יהושע\TBWA, החליטו להציג לכאורה, "יריבות" בריאה מתוקשרת, באופן קליל ומשעשע, כזה שימשוך את הצרכנים אל לב המסר המסחרי. אותו מהלך אסטרטגי ויצירתי אכן הצליח וכתוצאה מכך, נרשמו לא מעט תגובות חיוביות רבות בקרב הצופים.
לאחרונה, השניים התארחו בפודקאסט "לשחרר את הדוב", שאותו מגישים דב נבון ונדב פרישמן. במהלך הפודקאסט, סיפר עידו מוסרי כיצד ההצלחה הגדולה של אחיו השפיעה על היחסים בין השניים והוסיף: "הוא היה יותר חתיך, הוא היה יותר יפה, הוא היה יותר מצליח עם הבנות".
 

ימי צילום: אחד
תקציב: לא נמסר
קרדיטים:
סמכ"ל קריאייטיב: יגאל עזרא
מנהל קריאייטיב: אורון הרשטיג 
סמנכ"ל דיזיין: דיויד אונגר
צוות קריאייטיב: בר נימני, ניר פטל, מלכה דומרני, איתי אפריאט, שני דרור וירדן המר ארביב
סמנכ״לית לקוחות: אלינור שמר
סופרוויזרית: טליה עמר
ניהול לקוח: דנה יחזקאל, אסף בן סימון 
הפקה: אמיר ניסני, נעה מנחם 
סמנכ״ל דיגיטל: דורון רבינוביץ'
חברת הפקה: כרמי וכהן
במאי: שי כהן
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עובדים עלינו
    אזרח 06/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הגיע הזמן לעשות חרם צרכנים על מקדונלס וההמבורגר שלהם הם אומרים ישראל ואסור לפרנס אותם ואת כל בני הדודים שעובדים בסניפים שמידי פעם יורקים ומזהמים את האוכל שאתם קונים שם
    סגור