השוק

מקדונלד'ס ישראל נמכרת: עסקת הענק של עמרי פדן נחשפת

עמרי פדן מכריז כי זכיינית חברת אלוניאל בע"מ הידועה כמקדונלד'ס ישראל, נמכרת לענקית המזון מקדונלד'ס העולמית. עמרי פדן: "במשך יותר מ-30 שנה, אלוניאל בע"מ גאה להפעיל את מקדונלד'ס בישראל ולשרת את מיליוני לקוחותיה. אנחנו בטוחים בהצלחת החברה בעתיד"
מערכת ice |  6
מקדונלד'ס (צילום shutterstock)
עמרי פדן, איש העסקים, יו"ר ובעלים של חברת אלוניאל בע"מ, אשר ידועה כזכיינית רשת מקדונלד'ס בישראל, הכריז היום (חמישי) כי נחתם הסכם למכירת חברת אלוניאל בע"מ לענקית המזון המהיר מקדונלד'ס העולמית.
מדובר בהישג משמעותי שיניב לא מעט רווחים עבור איש העסקים עומרי פדן וחשוב לציין כי עם השלמת העסקה, ענקית המזון המהיר העולמית תהפוך לבעלים של הרשת בישראל ותנאי העובדים יישמרו.
לטענת חברת אלוניאל בע"מ, התנאים שהוזכרו בהסכם ייסגרו בחודשים הקרובים. לאחר השלמת העסקה, ייכנס זכיין אחר במקום מנכ"ל ובעליה של חברת אלוניאל בע"מ, עמרי פדן. 
בעקבות הסכם הענק בין מקדונלד'ס העולמית לבין חברת אלוניאל בע"מ, ציין עמרי פדן, מנכ"ל ובעלים של הזכיינית: "במשך יותר מ-30 שנה, אלוניאל בע"מ גאה להפעיל את מקדונלד'ס בישראל ולשרת את מיליוני לקוחותיה. מקדונלד'ס ישראל הינה רשת המסעדות המובילה והמצליחה ביותר בישראל ועל כך אנו מודים מקרב לב להנהלה, לעובדים, לספקים וללקוחות שאיפשרו זאת. אנחנו בטוחים בהצלחת החברה בעתיד".
ג'ו סמפלס, נשיא פיתוח בינלאומי של זכייניות מקדונלד'ס, הצטרף לדבריו של מנכ"ל אלוניאל ומסר מצידו: "אנו מודים לאלוניאל בע"מ על בניית העסק והמותג של מקדונלד'ס בישראל במהלך 30 השנים האחרונות. מקדונלד'ס נשארת מחויבת לשוק הישראלי ולחוויה חיובית ללקוחות ולעובדים".  
כאמור, חברת אלוניאל בע"מ, הידועה בשמה כ"מקדונלד'ס ישראל", הינה חברה פרטית העוסקת בהפעלת ענקית המזון המהיר מקדונלד'ס בישראל כזכיינית הבלעדית. נכון לשנת 202, החברה מעסיקה כ-5,000 עובדים ב-225 סניפים ברחבי הארץ. 
כזכור, בחודש פברואר האחרון פרסמה מקדונלד'ס את התוצאות הכספיות העולות מדו"ח הרבעון לשנת 2023. על פי הנתונים, נרשמה ירידה בהיקף הלקוחות, דבר שהוביל לצמיחה איטית מהצפוי ברבעון הרביעי של שנת 2023
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    לא יחסר , אוכל זבל במחיר שערוריתי
    משה 04/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תודה רבה, ולהתראות
    סגור
  • 4.
    האמת מאחורי המכירה
    ניסים 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפי הפרסומים הם קונים בגלל החרם של הגזענים והנצים שתומכים בחמס והם טעונים שהם ימישכו לפעול בישראל אבל קניה מאיש שמאול קיצוני ואחזקה בידי החברה העולמית מעידה על כוונה לסגור את העסק בישראל
    סגור
  • 3.
    מכירת מקדונלד
    חמזה 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אולי נזכה שהרשת תהפוך לכשרה ותפתח סניפים גם ביו"ש?
    סגור
  • 2.
    מה זה משנה מי הזכיין ?
    אייל שני 04/2024/04
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המוצר טעים כמו חור תחת
    סגור
  • 1.
    רשת של שמאלני
    חיים 04/2024/04
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הימניים לא קונים את החרא הזה
    סגור
  • תגובה של בוט אירני
    אליהו 04/2024/05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    להתעלם מפלגנים
    סגור