השוק

מקדונלדס עושה מהפך מטורף: אלו מוצרי הביוטי החדשים שלה

שיתוף פעולה חדש עם מותג הטיפוח האנגלי Nails.INC. כרגע השתיים יפיצו שורת מוצרים ברוח מקדונלדס למהדורה מוגבלת. מוכנים להדביק צ'יפס על הציפורניים?
מערכת ice | 
מחירים ברשת מקדונלד'ס (צילום shutterstock)
הזוי או לא, אבל זה קורה. מקדונלדס, אחת מענקיות המזון העולמיות, הודיעה השבוע על כניסתה לתחום הביוטי, זאת בזכות שיתוף פעולה חדש עם מותג הטיפוח האנגלי Nails.INC. כרגע השתיים יפיצו שורת מוצרים ברוח מקדונלדס למהדורה מוגבלת.
סדרה אחת קיבלה את השם המחייב "ביג מק" שכולל שני סוגי לקים מוקטנים בחום כמו הלחמנייה ואדום בצבע הקטשופ עם מדבקות לציפורניים בצורת המבורגרים קטנים או מנות צ'יפס עם הלוגו של ענקית המזון. סדרה נוספת היא סדרת ה"צ'יפס" והיא בצבע אדום עם מדבקות של צ'יפס.

סדרה נוספת היא מדבקות ציפורניים זהובות בצורת לב, כמו במשפט הידוע של המותג "I’m Lovin’ It". הסדרה הרביעית היא סט ציפורניים מלאכותיות להדבקה עם צורת של צ'יפס של הרשת. טווח המחירים למוצרים עומד על 9-7 פאונד ששווים כ-41-32 שקלים.
מקדונלד'ס חוזרת לתחום הביוטי אחרי לא מעט שנים בחוץ, כאשר זהו אינו שיתוף הפעולה הראשון שלה עם מותג אופנה מוכר שמייצר לה פריטים בהשראת המנות והרשת. שיתוף פעולה חדש עם קרוקס, נחתם בסיום שנת 2023.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה