בעולם

מקדונלדס בהחלטה הזויה: הסניף החדש נפתח, בלי גישה לחשמל

הסניף המדובר הזה של מקדונלד'ס חורג מהנורמה של התיישבות באמצע ערים ואזורים מיושבים עם לקוחות פוטנציאליים רבים והוקם באמצע שום מקום באזור הכפרי של קנדה, בפאתי קוויבק. הטיקטוקר שצילם אותו מבחוץ גילה כי הוא פועל על גנרטור בלבד
מערכת ice | 
מקדונלד'ס (צילום shutterstock)
מקדונלד'ס היא כנראה רשת המזון המהיר המוכרת והמפורסמת העולם, כאשר היא פועלת בלמעלה מ-100 מדינות ברחבי הגלובוס, אבל מתברר שגם לה יש לא מעט פספוסים מצחיקים כמו הסניף החדש הזה שנפתח בקנדה.
הסניף המדובר הזה של מקדונלד'ס חורג מהנורמה של התיישבות באמצע ערים ואזורים מיושבים עם לקוחות פוטנציאליים רבים והוקם באמצע שום מקום באזור הכפרי של קנדה, בפאתי קוויבק.

"אנחנו פתוחים רשמית לעסקים. הצוות שלנו ממתין לך במסעדה החדשה שלנו ב-8075 Marcel-Villeneuve, Laval", כתבה המסעדה בפייסבוק. ג'רמי לוי ממקדונלדס אמר: "אני שמח להיות מעורב עם קהילת סן פרנסואה לרגל הפתיחה הזו. כשגדלתי עם אב שהוא גם זכיין של מקדונלדס, הייתה לי ההזדמנות לראות אותו מעורב באופן פעיל ב הקהילות שבהן הוא מפעיל את המסעדות שלו. היום אני מאוד נרגש ללכת בעקבותיו ולהתערב באותו אופן".
אלא, שהטיקטוקר מוכר שם לב שנראה שאין לסניף הזה בכלל גישה לחשמל. הוא צילם את הסניף מרכבו ואמר: "זה ממש באמצע שדה החווה. זה מוקף בחווה, ועדיין אין אפילו חשמל. הם מפעילים את המקום הארור על גנרטור! זה מטורף!". הסרטון נצפה יותר מ-37,000 פעמים ב-TikTok עם הרבה תיאוריות קונספירציה שיצאו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה