שיווק ופרסום

מותג הטיפוח DOVE ועמותת שוות בשיתוף פעולה מיוחד: זו הכוכבת שלקחה חלק

מותג הטיפוח DOVE בשיתוף עמותת שוות- תוכנית מנהיגות לנערות המסייעת לפיתוח הערכה עצמית יצאו בשיתוף פעולה ויזמו יחד פעילות חינוכית לחוסן רגשי ואישי עבור קהילת הנערות המפונות בצל המלחמה
מערכת ice | 
שירלי לוי (צילום יחצ)
מותג הטיפוח DOVE בשיתוף עם עמותת 'שוות' תוכנית מנהיגות לנערות המסייעת לפיתוח הערכה עצמית וקידום שוויון הזדמנויות, יצאו בשיתוף פעולה ויזמו יחד את Unboxing myself – פעילות חינוכית לחוסן רגשי ואישי עבור קהילת הנערות המפונות בצל המלחמה.
במסגרת הפעילות יתקיימו מפגשים קבוצתיים עם כ- 200 נערות בנות 12-15, כולן מפונות בצל המלחמה, המתאכסנות בימים אלו במלון, ליאונרדו בטבריה ובמלון נחשולים. מטרת המפגשים להקנות סל כלים מקצועי להתמודדות עם מצבי חוסר וודאות, גורמי שליטה חיצוניים ופנימיים, זיהויי חוזקות, חשיבה על העתיד ועוד.
כוכבת הרשת והשחקנית שירלי לוי נרתמה ליוזמה והגיעה לפגוש את הבנות המפונות וגם נערות יתומות צה"ל. כזכור לוי הייתה בין הכוכבות של סדרת הילדים המשודרת ב-HOT זיגי ואף נפגשה במהלך המלחמה עם משפחות המפונים וילדיהם בבתי המלון באילת וים המלח.
כחלק מהפעילות כל נערה קיבלה ערכה עם שלל מוצרי טיפוח DOVE הכוללת גם ערכת סדנא מיוחדת שיוצרה במיוחד עבור הבנות למפגשים שיוכלו לקבל את הכלים להתמודדות ולקבל קצת הפוגה בימים קשים אלו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה