עסקי ספורט

מקדונלד'ס בעסקת ענק עם הליגה הצרפתית: הסכום המטורף שתשלם לה

הליגה הצרפתית מדווחת על עסקת ענק עם ענקית המזון המהיר מקדונלד'ס. על פי ההסכם שנחתם בין השתיים, מקדונלד'ס תשלם לליגה הצרפתית 100 מיליון דולר תמורת חסות לשלוש עונות

מערכת ice | 
מקדונלד'ס (צילום shutterstock)
הליגה הצרפתית הכריזה היום (חמישי) כי חתמה על הסכם חסות לשלוש עונות עם ענקית המזון המהיר מקדונלד'ס. על פי הפרסום של עיתון הספורט היומי ל'אקיפ, עסקת הענק בין מקדונלד'ס לליגה הצרפתית מסתכמת בלא פחות מ-100 מיליון דולר.
מדובר בסכום נדיב שאותו תעביר ענקית המזון המהיר לליגה הצרפתית אשר ישולם למשך 3 עונות תמורת חסות. כידוע, הליגה הצרפתית חתמה בעבר עם חברת אובר על הסכם חסות אשר יסתכם ב-17.5 מיליון דולר לעונה.
ההסכם בין השתיים צפוי לפוג בחודש יולי.  כזכור, בתחילת החודש הנוכחי דווח כי רשת המזון המהיר המפורסמת מקדונלד'ס עשויה לבצע מהלך דרמטי עם הליגה היוקרתית. על פי השמועות שצצו לאחרונה בכלי התקשורת השונים, הרשת עומדת בפני רכישה עצומה והיא קניית הבעלות על זכויות הליגה הצרפתית, בעלות של 20 מיליון יורו לעונה. 
על פי האתר Transfer Market, מקדונלד'ס נמצאת בשלבים מתקדמים ונשארו פרטים אחרונים לסגירת העסקה. עוד דווח באותו אתר, כי הליגה תהפוך מ- "Ligue 1" ל- "Ligue 1 McDonald's". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה