דיגיטל וטק

מקדונלדס נופלת קורבן להונאה: מי השיג 100 ארוחות בחינם?

על פי פרסומים בעולם, איש עסקים לכאורה התרברב בפודקאסטש שלו שהשתמש בצ'אטבוט של OpenAI כדי להשיג מהרשת פיצוי בגובה 100 ארוחות בחינם רק בזכות שימוש במערכת הבינה המלאכותית, שכתבה עבורו תלונות מקצועיות, אבל מזויפות לחלוטין
מערכת ice |  1
מקדונלד'ס (צילום pixabay, Magma Images)
כנראה שגם מקדונלדס, אחת מרשתות המזון המהיר הגדולות והחזקות בעולם, לא יותר חזקה מאשר ה-ChatGPT שהצליח להשיג עבור אדם אחד, חכם ומתוחכם במיוחד, ארוחות חינם במקדונלד'ס.
על פי פרסומים בעולם, איש עסקים לכאורה התרברב בפודקאסטש שלו שהשתמש בצ'אטבוט של OpenAI כדי להשיג מהרשת פיצוי בגובה 100 ארוחות בחינם רק בזכות שימוש במערכת הבינה המלאכותית, שכתבה עבורו תלונות מקצועיות, אבל מזויפות לחלוטין.

האיש שעומד מאחורי המעשה, הוא ממייסדי All Things The Podcast והבעלים של קבוצת המכירה All Things Arbitrage, לדבריו, כדי להגיע לפיצוי השמן מרשת הענק: "גנבתי קבלות מהקופה או שולחנות" ואז הוא השתמש בקוד QR הייחודי שלהם כדי לפתוח את סקר משוב של מקדונלד'ס. "אם אתה פשוט מציין שאתה מאוד לא מרוצה בכל תשובה ואז משתמש ב-ChatGPT - אתה פשוט מקליד משהו כמו, 'כתוב על החוויה איומה שהייתה לי במקדונלד'ס, בה הזמנתי ביג מק ותעשה את זה בפחות מ-1,200 תווים".
הוא המשיך והסביר: "תעתיק את זה, תדביק... זה בדרך כלל ממש שלילי. ואם זה לא מספיק רע, אתה יכול לבקש מהצ'אט, 'תחמיר את זה'. אתה מכניס את זה, ממלא מייל ובום. תוך 12 שעות, נציג ישלח לך מייל עם שוברי ארוחה או כמה ארוחות לגמרי בחינם".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נראה שעיקר ההונאה שלו לא ממש קשור לצ'אטבוט...
    יאיר מ 02/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יכל לעשות את זה גם לבד, די בקלות
    סגור