שיווק ופרסום

"מתנשא עליי?": האחים מוסרי מתאחדים בקמפיין מקדונלדס

עם הרבה הומור עצמי וכישרון בלתי נגמר: טל ועידו מוסרי משתפים פעולה על המסך בפרסומת החדשה. צפו
מערכת ice | 
טל ועידו מוסרי בקמפיין מקדונלדס (צילום יח"צ)
האחים טל ועידו מוסרי מככבים לראשונה יחד בקמפיין משותף: קמפיין הומוריסטי חדש של מקדונלד'ס בכיכובם של טל ועידו מוסרי עלה היום (רביעי) לאוויר לכבוד השקת סדרת ריב אנטריקוט החדשה ברשת ההמבורגרים.
הקמפיין, אשר צולם בסניף המחודש של הרשת בקניון איילון ברמת גן, עוסק ביריבות הסמויה-גלויה בין האחים לאורך השנים, כשטל, האח הגדול, וכוכב הילדים המיתולוגי, "מתנשא" מעל עידו בבחירות שלו.
 

כשעידו בוחר צ'יפס טל מזמין פוטטוס, כשעידו מזמין גלידה בגביע, טל מזמין גלידה פיצוץ וכשעידו מזמין המבורגר, טל מזמין את המבורגר הפרימיום החדש העשוי מריב אנטריקוט.
הקמפיין יעלה בטלוויזיה, דיגיטל ושילוט חוצות.
ב-14.10 תציין רשת מקדונלד'ס 30 שנה לפתיחת הסניף הראשון בקניון אילון ברמת גן, מאז הפכה לרשת המזון הגדולה ביותר בישראל עם למעלה מ-220 סניפים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה