כסף וצרכנות

מקדונלדס במהלך שובר שוק: זה מה שתקבלו היום בחינם

מקדונלד'ס מקיימת את המק דליברי דיי, במסגרתו מציעה הרשת משלוח חינם בהזמנה מאפליקציית ואתר מקדונלד'ס. בנוסף, מינימום ההזמנה יורד מחר ל-60 שקלים בלבד. מי שירשום בהערות "פליפה שלח אותי" יקבל 5 מק קוינס במתנה
מערכת ice | 
מקדונלד'ס כשר (צילום shutterstock)
מרגישים את בית הספר מתקרב? לקראת סיום החופש הגדול, מקדונלד'ס מחזירה רק היום (חמישי) את ה-McDelivery Day במסגרתו ניתן להזמין מנות בכל הסניפים בישראל ולקבל אותן במשלוח חינם למשך 24 שעות בלבד.
עד הלילה, מקדונלד'ס תקיים את המק דליברי דיי, במסגרתו מציעה הרשת משלוח חינם בהזמנה מאפליקציית ואתר מקדונלד'ס. בנוסף, מינימום ההזמנה יורד מחר ל-60 שקלים בלבד. מי שירשום בהערות "פליפה שלח אותי" יקבל 5 מק קוינס במתנה.

הפעם הקודמת הייתה כאשר רשת מקדונלד׳ס החזירה לכבוד גמר המונדיאל, בין ארגנטינה לצרפת, את מק דליברי דיי, במסגרתו הציעה משלוח חינם בכל הזמנה (כפוף למינימום הזמנה), באפליקציה ובאתר הרשמי של מקדונלד׳ס.
כזכור, גם בחודש אוגוסט 2022 אז נערך מבצע דומה להזמנות ללא עלות משלוח, סיפרו כי המספרים שברו בפעם הקודמת שהיה מבצע שכזה את שיא ההזמנות ודורג במקום החמישי מבין למעלה מ-40 אלף סניפים של ענקית המזון המהיר ברחבי העולם מבחינת כמות ההזמנות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה