כסף וצרכנות

השיטה של מקדונלדס נחשפת: המחירים עלו ואתם לא ידעתם

מגישת חדשות 12 קרן מרציאנו חשפה את מה שהיא מכנה 'שיטת מקדונלדס', כאשר היא טענה בסטורי שהעלתה לאינסטגרם: "מעלים בכל כמה חודשים בשקל אחד את המחירים של חלק מהמוצרים. למה? כדי שלא תשימו לב. וזה קורה דווקא עכשיו לפני החופש הגדול"
מערכת ice | 
מחירים ברשת מקדונלד'ס (צילום shutterstock)
האם מקדונלדס פועלת בדרך מחוכמת מאוד כשהיא מחליטה להעלות את מחירי המנות שלה? העורכת הכלכלית של חדשות 12 קרן מרציאנו ניסתה להסביר את השיטה של ענקית המזון המהיר שהעלתה את המחירים החודש פעם נוספת בשיעור של שקל.
מרציאנו חשפה את מה שהיא מכנה 'שיטת מקדונלדס', כאשר היא טענה בסטורי שהעלתה לאינסטגרם: "מעלים בכל כמה חודשים בשקל אחד את המחירים של חלק מהמוצרים. למה? כדי שלא תשימו לב. וזה קורה דווקא עכשיו לפני החופש הגדול".

כמו כן, היא צירפה לסטורי, על רקע ההמבורגר והצ'יפס של מקדונלדס, גרף שמראה את העלייה במחירים של ארוחת המקרויאל. בסוף דצמבר 2021 המחיר היה 45 שקל, בינוא 2022 עלה ל-46 שקל, במאי 2022 עלה בשקל נוסף ובאוקטובר 2022 בעוד שקל. כעת המחיר הוא 49 שקל, פער של 9%.
כמו כן, היא העלתה עוד סטורי ובו הסבירה: "בשבוע שעבר מקדונלדס הודיעה שהיא מעלה מחיר על חלק מהמוצרים (שיטת השקל זוכרים?), כשהיא מציינת לסיום כי "גלידה בגביע התייקרה ב-25%".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה