כסף וצרכנות

מקדונלדס בבשורה מרגשת לישראלים: איפה ייפתחו 8 סניפים חדשים?

רשת מקדונלד'ס תפתח עד מחצית השנה 8 סניפים חדשים, סניף הדגל של הרשת בקניון איילון, אשר נפתח לפני 30 שנה, נסגר היום לרגל שיפוץ מקיף
מערכת ice |  4
מקדונלד'ס (צילום shutterstock)
בעוד שהסניף המיתולוגי והראשון של רשת מסעדות המזון המהיר מקדונלד'ס בישראל ייסגר לפעילות למספר חודשים ויעבור שיפוץ מקיף. מדובר בסניף קניון אילון ברמת גן, אשר נפתח לפני שלושים שנה. הרשת מודיעה כי יש גם לא מעט סניפים חדשים שייתחו ברחבי הארץ
עד הקיץ תפתח 8 סניפים חדשים: שני סניפים בראשל"צ, ברחובות, בנס ציונה, בראש פינה, בר"ג, באילת ובתחנת דלק הגליל. במקביל, מקדונלד'ס משקיעה בשיפוץ סניפים בהתאם לשינויים ולחידושים שחלו ברשת. השבוע נסגר לפעילות למספר חודשים הסניף הראשון והמיתולוגי של הרשת בקניון אילון לרגל שיפוץ מקיף ועד לפתיחתו מחדש בתחילת יוני, באי הקניון מוזמנים לקבל שירות בסניף מקדונלד'ס השני בקומת קולנוע פלאנט שחודש אף הוא.
סניף מקדונלד'ס בנמל תל אביב, המשרת אלפי משפחות בשבוע, עבר גם הוא שיפוץ מקיף ונרחב וייפתח מחדש לקהל הרחב ביום רביעי ה-22.3 ובקרוב יחודשו גם סניפי אבנת בפתח תקווה ,אם המושבות וכפר סבא G .
כניסת מקדונלד'ס לישראל נחשבה באותם ימים לאחד האירועים הקולינריים המכוננים של אותה עת. רבבות אדם צבאו על פתחי הסניף והמתינו שעות בתורים שהשתרכו מאות מטרים גם היום, שלושים שנה אחרי ו- 220 פתיחות נוספות בכל רחבי הארץ, נתפס סניף מקדונלד'ס רמת גן כסניף הדגל של רשת המזון הפופולרית בישראל.  

צילום יהלי ברדה
במהלך עשרות השנים עבר הסניף לא מעט שיפוצים והתאמות כשהמקיף שהם התבצע בשנת 2009. גם הפעם מדובר בשיפוץ מקיף שייקח בחשבון את השינויים והחידושים שחלו ברשת, כולל פתיחת רשת הבת מק גלידה.

עד לפתיחה המחודשת המתוכננת לחודש יוני, באי הקניון מוזמנים לקבל שירות בסניף האח שנמצא גם כן בקניון אילון וממוקם בקומת בתי הקולנוע פלאנט. גם סניף זה חודש לאחרונה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אל תחכו לי, אני שובת (ל"ת)
    ישי 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ו....??? הם יסגרו בסוף אז מה זה משנה, מחרימים!!!
    ארז 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שמחרימים 64 מנדטים אנחנו נחרים אותו.
    סגור
  • 2.
    להחרים אותם
    דיאבלו 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מרגשת??? להחרים אותם לא לקנות מהם שיסגרו את כל הסניפים בארץ
    סגור
  • 1.
    אוקי ו...?
    אנונימי 03/2023/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכתבה מרגישה מסחרית. נכנסתי לכתבה בעקבות עניין במה יחודש בסניפים המדוברים ומה הולך להיפתח ובמה הם שונים מהסניפים הקיימים ולא קיבלתי שום מידע. הייתי שמח אם הכותב היה לפחות פונה לנציג מטעם מקדונלס ולא עושה העתק הדבק לאתר האינטרנט הרשמי שלהם. שום דיבור על הגדלת הסניף או חידוש ריוט. שום דיבור על מבצעי פתיחה... כלום.
    סגור