כסף וצרכנות

מקדונלדס במהלך מטורף: זו המנה שתעלה ממחר 1.90 שקל

בין כל ההטבות שתציע רשת המזון המהיר הפופולרית ביותר בישראל ללקוחותיה במהלך השנה, בולטת הטבת פורים מיוחדת עם החזרתה של הגלידה בשקל ותשעים לשבוע אחד. המבצע החדש תקף בתאריכים 6.3-11.3, אך לא תקף בנתב"ג ובמשלוחים
מערכת ice | 
מקדונלד'ס (צילום shutterstock)
כמעט שלושים שנה עברו מאז השתרכו תורי ענק, שלא נראו קודם בישראל, עם פתיחת הסניף הראשון של מקדונלד'ס ישראל בקניון אילון ברמת גן. היום מונה הרשת כ-230 סניפים בכל רחבי הארץ.
בין כל ההטבות שתציע רשת המזון המהיר הפופולרית ביותר בישראל ללקוחותיה במהלך השנה, בולטת הטבת פורים מיוחדת עם החזרתה של הגלידה בשקל ותשעים לשבוע אחד. המבצע החדש תקף בתאריכים 6.3-11.3, אך לא תקף בנתב"ג ובמשלוחים.

אבל מה בעצם עשתה מקדונלד'ס בישראל? היא רשת המסעדות הגדולה בישראל עם כ-230 סניפים בכל רחבי הארץ, כ-70 מתוכם הם סניפים כשרים. סניף מקדונלד'ס הראשון במזרח התיכון נפתח בישראל בקניון איילון ב-14.10.1993.
מק רויאל הוא ההמבורגר הנמכר בישראל, מקדונלד׳ס ישראל מגישה ארוחות ללא גלוטן בכל סניפי הרשת, ארוחות טבעוניות מוגשות בכ-60 סניפי הרשת, מקדונלד׳ס מפעילה רשת גלידריות מצליחה 'מק גלידה' המונה 13 סניפים ברחבי בארץ, הרשת בישראל מציעה ללקוחותיה שירות מיוחד: הגשת הארוחה ישירות לשולחן ושירות הגעה עד חלון הרכב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה