שיווק ופרסום
מקדונלדס חושפת: מה עומד מאחורי הקמפיין המסתורי?
גם אתם נתקלתם השבוע בטיזר לקמפיין המסתורי של מקדונלד'ס? זה מה שעומד מאחורי המהלך העולמי
רשת ההמבורגרים העולמית מקדונלד'ס מתחה את הלקוחות והמעריצים שחיכו להיום, 13.1.23, כדי לדעת מה חדש. שלטי חוצות, מודעות באינטרנט ואיזכורים תכופים בדפים שלה ברשתות החברתיות.
מקדונלד'ס שינתה את תמונת הפרופיל שלה ללוגו חדש, של M מסוג אחר, והעלתה שלל השערות וקונספירציות ברחבי הרשתות. אחת התיאוריות המרכזיות היתה שמקדונלד'ס משנה את הלוגו. אחרים חשבו שמדובר בקמפיין לקראת שובה של מנת עוף אהובה, Chicken Legend. נזכיר כי מקדונלד'ס עוררה מחלוקת עוד באוקטובר 2022 כשהוציאה את המנה הפופולרית מהתפריט והכניסו במקומה מנות אחרות.
תיאוריה שלישית, שהוצעה על ידי משתמש אינסטגרם, היא שמקדונלד'ס מוציאה ג'ינגל, במקום השריקה הקלאסית.
הבוקר (שישי) נחשף מה עומד מאחורי המהלך, וזהו בעצם קמפיין גלובלי חדש בשם "תרימו את הקשתות", שמטרתו להגביר את האהדה למותג ולחזק את נאמנות הלקוחות.
בקמפיין, שיעלה ב-35 מדינות בעולם, לוקחת הרשת הבינלאומית בעלות על פעולת הרמת הגבות כאות הזמנה לבוא ולאכול ברשת. קשתות ה-M המפורסמות הופכות את צורתן לגבות והפעולה הפשוטה תהפוך לחלק מחוויית המותג.
הקמפיין החדש שבוצע על ידי ליאו ברנט לונדון בא להמחיש באופן הומוריסטי את העובדה שהזמנה למקדונלד'ס היא כל כך אוניברסלית וניתן לתקשר אותה ללא מילים.
עוד ב-
קמפיין הגבות של מקדונלד'ס (יח"צ)
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.לא קונה מרשת שמממנת את החמס וטרוריסטים אחרים (ל"ת)אוהב ישראל 01/2023/13הגב לתגובה זו0 2סגור