שיווק ופרסום

מקדונלדס חושפת: מה עומד מאחורי הקמפיין המסתורי?

גם אתם נתקלתם השבוע בטיזר לקמפיין המסתורי של מקדונלד'ס? זה מה שעומד מאחורי המהלך העולמי
מערכת ice |  1
קמפיין הגבות של מקדונלדס (צילום יחצ)
רשת ההמבורגרים העולמית מקדונלד'ס מתחה את הלקוחות והמעריצים שחיכו להיום, 13.1.23, כדי לדעת מה חדש. שלטי חוצות, מודעות באינטרנט ואיזכורים תכופים בדפים שלה ברשתות החברתיות.
מקדונלד'ס שינתה את תמונת הפרופיל שלה ללוגו חדש, של M מסוג אחר, והעלתה שלל השערות וקונספירציות ברחבי הרשתות. אחת התיאוריות המרכזיות היתה שמקדונלד'ס משנה את הלוגו. אחרים חשבו שמדובר בקמפיין לקראת שובה של מנת עוף אהובה, Chicken Legend. נזכיר כי מקדונלד'ס עוררה מחלוקת עוד באוקטובר 2022 כשהוציאה את המנה הפופולרית מהתפריט והכניסו במקומה מנות אחרות. 
 
תיאוריה שלישית, שהוצעה על ידי משתמש אינסטגרם, היא שמקדונלד'ס מוציאה ג'ינגל, במקום השריקה הקלאסית. 

הבוקר (שישי) נחשף מה עומד מאחורי המהלך, וזהו בעצם קמפיין גלובלי חדש בשם "תרימו את הקשתות", שמטרתו להגביר את האהדה למותג ולחזק את נאמנות הלקוחות.
בקמפיין, שיעלה ב-35 מדינות בעולם, לוקחת הרשת הבינלאומית בעלות על פעולת הרמת הגבות כאות הזמנה לבוא ולאכול ברשת. קשתות ה-M המפורסמות הופכות את צורתן לגבות והפעולה הפשוטה תהפוך לחלק מחוויית המותג.
הקמפיין החדש  שבוצע על ידי ליאו ברנט לונדון בא להמחיש באופן הומוריסטי את העובדה שהזמנה למקדונלד'ס היא כל כך אוניברסלית וניתן לתקשר אותה ללא מילים.

קמפיין הגבות של מקדונלד'ס (יח"צ)
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא קונה מרשת שמממנת את החמס וטרוריסטים אחרים (ל"ת)
    אוהב ישראל 01/2023/13
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור