שיווק ופרסום

מקדונלדס חוגגת 40: זה הכוכב שחזר לקמפיין משוגע

"פליפה שלח אותי": מקדונלד'ס ישראל חוגגת 40 שנה למק נאגטס עם קמפיין חדש בכיכובו של כוכב 'המורדים' פליפה קולומבו
מערכת ice | 
מקדונלד'ס (צילום shutterstock)
לרגל חגיגות 40 שנה למק נאגטס המתקיימות גם במדינות נוספות, רשת מקדונלד'ס ישראל עולה הערב בקמפיין חדש בכיכובם של פליפה קולומבו בן ה-40, כוכב טלנובלת הנעורים "המורדים" והשחקן ירמי שיק בלום.
הקמפיין נעשה ברוח נוסטלגית עם פלשבקים לעבר של גונן הדמות הראשית (ירמי שיק בלום) ופליפה המגלם את עצמו ומשחזר סצנה מאירוע מפגש מעריצים שנערך במקדונלד'ס בתחילת המילניום. יצויין כי כוכב כבר השתתף בעבר לפני 19 שנה בפרסומות למקדונלד'ס.
 
בסרטון הנוכחי גונן חוגג יום הולדת 40 והחברים מפתיעים אותו עם הופעה פרטית של פליפה שר ומנגן לו HAPPY BIRTHDAY ועוגת יום הולדת מתוקה ומיוחדת שעוצבה כקופסה מלאה במק נאגטס עם רטבים. הקמפיין החדש יעלה בדיגיטל, שילוט דיגיטלי, במסכים ובאנרים בסניפים.
 
פליפה קולומבו מככב בהטבת משלוחים שמציעה הרשת החל מהיום, במסגרתה כל מי שמזמין משלוח (כל משלוח) באפליקציה או באתר של מקדונלד'ס ויכתוב בהערות "פליפה שלח אותי" יקבל אוטומטית 5 מק קויינס נוספים על הצבירה הקבועה. בתוקף עד 31.7.2023.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה