כסף וצרכנות

מקדונלד'ס מסתבכת: זה מה שמצא לקוח בתוך אריזת הנאגטס

משפחה מצפון אירלנד אספה את ההזמנה שלה ממקדונלד'ס. כשהילד בן ה-7 פתח את אריזת העוף המטוגן שלו, הם נדהמו לגלות כי העוף נארז ונעטף עם מטלית ניקוי סחוטה במים
מערכת ice |  4
מקדונלד'ס (צילום pexels)

מרטין הולמס מדרי מצפון אירלנד, הלך למקדונלד'ס כדי לאסוף את הזמנת הטייק אווי של משפחתו. זמן קצר לאחר שהגיע הביתה, הולמס ומשפחתו היו המומים מאחד מפריטי המזון שקיבלו. בזמן שכולם היו מוכנים לאכול את האוכל שלהם, בנו של הולמס לא היה מרוצה ממה שקיבל. הילד בן ה-7 קיבל מטלית ניקוי סחוטה בתוך אריזת העוף המטוגן שלו. 

כשנזכר באירוע, האב ציין: "הבן שלי ישב לימיני וברגע שהוא פתח אותו, ראיתי את החומר הלבן בפנים וחשבתי, 'במה הם עטפו את זה?' לא האמנתי כשראיתי את מטלית הניקוי. מישהו במטבח שם את זה בחבילה, סגר את זה והוציא את זה כדי ללכת ללקוח". 
 


מיד כשזיהו את זה, אשתו של הולמס נסעה חזרה לחנות המזון המהיר. היא הודיעה להם על המקרה. כששוחחה עם מנהל הסניף הוא אמר לה ש"הוא ממש מתנצל וממש מצטער על כך אבל בסופו של דבר מישהו במטבח שלו שם את זה ולא הוא". האב הוסיף: "זה פתטי. אמרו לנו שהסניף עבר לאחרונה בדיקת בריאות וקיבל חמישה כוכבים, מה שהיית מצפה עבור שם גדול כמו מקדונלד'ס. זה אולי אירוע בודד אבל הם לא יכולים לעשות את זה ולחשוב שזה נורמלי".
 


האב הוסיף: "מישהו קיבל את ההחלטה לקפל את הבד בצורה מסודרת ולהכניס אותו לאריזה. מעולם לא ראיתי דבר כזה ולא שמעתי על דבר דומה לפני כן". מאוחר יותר דווח ב"מירור" הבריטי כי העובדים המעורבים במעשה נשלחו הביתה. עם זאת, לא ברור אם הם פוטרו.
 

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    זה מקדונלדס. סכנת נפשות בכל מקרה. מי נכנס לשם? (ל"ת)
    ניקול 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    גם לשם השוודים הגיעו (ל"ת)
    עופר 08/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כאן בארץ היה מקבל מטלית חדשה מתנה (ל"ת)
    יגאלהנאצי 08/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • חחחחחחחח (ל"ת)
    ענק!! 08/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור