קריפטו

בשורה למעריצי "המורדים": הושקה קולקציית NFT לציון 20 שנה לסדרה

השקת קולקציית NFT בלעדית היא הראשונה מבין פעולות רבות לציון 20 שנה לסדרה. במסגרת זו יופצו כרטיסי NFT שונים ומגוונים, ובנוסף יערכו הגרלות גולשים ופעילויות מדיה חברתית אחרות בהן יחולקו פריטים שונים
מערכת ice |  1
כוכבי 'המורדים' (צילום צילום מסך)
בשורה למעריצי מיה, מריצה, פבלו ומנואל, תלמידי התיכון הפופולריים ביותר מאז 2002: מעכשיו ניתן ליהנות מהשירים הקליטים והדמויות הנועזות של "המורדים" גם בגרסת NFT. השקת קולקציית NFT בלעדית היא הראשונה מבין פעולות רבות לציון 20 שנה לסדרה. במסגרת זו יופצו כרטיסי NFT שונים ומגוונים, ובנוסף יערכו הגרלות גולשים ופעילויות מדיה חברתית אחרות בהן יחולקו פריטים שונים. כל פריטי האספנות הדיגיטליים של המורדים יימכרו בשוק הרשמי של הסדרה. על ידי רכישת NFT, האוהדים מקבלים גישה לתוכן בלעדי של קהילת NFT של המורדים, כאשר במסגרת ההטבות מחזיקי הפריטים הדיגיטליים יקחו חלק בקבלת ההחלטות לעיצוב NFTs עתידיים בקולקציה.
נדב פלטי, מנכ"ל דורי מדיה: "הכניסה לעולם הנכסים הדיגיטליים היא צעד מתבקש עבור דורי מדיה ואין הזדמנות טובה יותר מאשר בציון 20 שנה ללהיט הבינלאומי הענק "המורדים" - אחת הסדרות האהובות ביותר בכל הזמנים! אני מאמין שזהו צעד ראשון בדרך למוצרים נוספים בשוק ה-NFT. ברצוני להודות ליוצרת הסדרה כריס מורנה ולחברת ב-DeAPlaneta Entertainment על שיתוף הפעולה המוצלח וארוך הטווח הזה ומשוכנע כי יחד נמשיך לפתח מוצרים חדשים בכל הפלטפורמות".
איגנסיו סגורה דה לאסאלטה, מנכ"ל DeAPlaneta Entertainment, אמר: "אנו נרגשים לחגוג את יום השנה ה-20 ל"המורדים" עם השקת קולקציית ה- NFT הראשונה על ידי דורי מדיה ויוצרת הסדרה כריס מורנה. מדובר בסדרה ששינתה את הנוף הטלוויזיוני והפרויקט הנוכחי שואף לחולל מהפכה בשוק ה-NFT, ולפנות לקהל שעדיין לא צלל לתוך הפרדיגמה הדיגיטלית החדשה הזו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וואו!!!!
    אוולין 12/2022/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מחכה לזה שנים… איפה אפשר לרכוש את הקולקציה הזו? מוכנה לשים על זה מיליון דולר, מקווה שאין מישהו שמוכן לשים יותר!
    סגור