תרבות ופנאי

מיכל הקטנה וטל מוסרי עושים זאת שוב: השיתוף הפעולה המסקרן נחשף

לאחר שהצוות שילב כוחות בעבר, בהצגה שהצליחה בשם 'עמי ותמי', ב-2019, הם המשיכו גם עם עוד הצגה 'סינדרלה' שעלתה רק לפניי שנתיים ב-2022 שמילאה לבבות ומקומות באולמי התיאטרון בארץ. השנה, כשהילדים צריכים אותם יותר מתמיד, הם מפתיעים בעוד הצגה בשם "אלאדין ויסמין"

מערכת ice | 
מיכל ויצמן (צילום יוטיוב/ מיכל הקטנה)
זאת לא הפעם הראשונה שטל מוסרי ומיכל הקטנה עולים להצגה משותפת. הם פיצחו נוסחה סודית להצלחה - שילוב הכוחות בין שני השמות הכי גדולים בתעשיית הילדים המצליחה. בפסח הקרוב, נראה את הכוכבים עולים בהפקת ענק שתגשים לכל הילדים את משאלותיהם. "אלאדין, יסמין והג'יני" היא הצגת ילדים שמיועדת לגילאי 2 עד 10, המבוססת על הסרט המצליח של דיסני "אלאדין".
בהצגה המדוברת גיבורי האגדות אלף לילה ולילה, מתעוררים לחיים, בהפקה מרהיבה ורבת משתתפים, שאותה יביים לא אחר מאשר אודי גוטשלק, המוכר גם בתור היוצר של "החבדניקים" בתיאטרון הקאמרי. גוטשלק ידוע בעיקר בזכות תפקידו בסדרה הקומית "גור ואוח", סדרה מצליחה בערוץ הילדים.
עלילת ההצגה "אלאדין ויסמין" היא על סיפור האהבה של הדמות יסמין (מיכל הקטנה) שמחפשים עבורה חתן, אך יסמין איננה ממהרת לקבל החלטה פזיזה בשביל לרצות את אביה הסולטן. במקום, היא מעוניינת להכיר חברים, מהסיבה שאינה יצאה מהארמון אף פעם בחייה. הדרמה מתחילה כאשר יסמין מחליטה לברוח מהארמון בתחפושת, ושם פוגשת את אלאדין (טל מוסרי) שמתאהב בה מיד.
יסמין שאינה מכירה את החוקים מחוץ לארמון, רואה ילד רעב, היא מציאה לו פרי, ואינה מבינה שהמעשה נחשב לגניבה. אלאדין נחלץ לעזרתה, ונכנס במקומה לכלא. שם מוסרי מוצא את מנורת הקסמים המפורסמת, ממנה יוצא ג'יני, אשר מצליח לעזור לו להשתחרר. משך ההצגה כשעה וחצי וכולל בתוכה הפסקה. ואנחנו נראה אותה עולה לראשונה ב27 ביולי הקרוב באולם "יד למגינים" ביגור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה