ויראלי

החטוף איתי רגב קוטף קמפיין ראשון: ומה יש למאיה קיי להגיד?

לאחר ששב משבי החמאס עם אחותו מיה אחרי 54 ימים, איתי רגב בן ה-18 מתחיל להתאושש מהטראומה שעבר ואף קוטף קמפיין אופנה ראשון למותג האהוב "טפו טפו", וגם - האם טל מורד מקנא בקשר שלו עם מאיה קיי?

מערכת ice | 
איתי ומיה רגב (צילום באדיבות המשפחה)
מיה ואיתי רגב, רק נחתו מטיול במקסיקו וישר נסעו לנובה, אותה מסיבה ברעים בה הכל התחיל בשבת השחורה. האחים, נחטפו על ידי מחבלי חמאס לתוך רצועת עזה יחד עם חברת הטוב שטרם חזר, עומר שם טוב. 
לפני חודשיים, לאחר 54 ימים בשבי, האחים שבו לארץ. מאז הם מנסים לחזור לשגרה, יחד עם פועלם למען השבת יתר החטופים ובפרט חברם הטוב עומר. כעת, בין כל הכאוס, הכאב והעצב, נראה שיש טיפה של אור. רגב בן ה-18, קוטף קמפיין ראשון בתעשיית האופנה ומצטלם לחברת האופנה "טפו טפו", מותג בו נהג לרכוש בגדים עוד לפני המציאות שהשתנתה.
הקמפיין מגיע לאחר שרגב נצפה לא פעם צמוד לדוגמנית מאיה קיי, שדואגת לאחים מאז שבו ארצה. קיי אף סייעה לרגב להחזיר לתפעל את חשבון האינסטגרם שלו. בראיון לפנאי פלוס סיפרה קיי על הקשר בינה לבין רגב: "איתי ואני הלכנו ביחד לכיכר החטופים, צילמו אותנו וזה הפך למאיה קיי ואיתי רגב ביחד". 
עוד הוסיפה ואמרה: "מה אני אעשה? הוא גם רק בן 18! אני כל כך אוהבת אותו בתור בן אדם, הוא ילד כל כך טוב והיא כל כך מקסימה, הם אחים שנכנסים לך ללב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה