תרבות ופנאי

אדם סנדלר מגיב על המתרחש בארץ: "מזועזע מהאסון המפלצתי"

מלחמת חרבות ברזל מביאה עמה תמיכה רבה מצד מפורסמים רבים מעבר לים, אחד מהם הוא השחקן האמריקאי אדם סנדלר, חברו הטוב של המדבב והשחקן עידו מוסרי שמספר: "אדם סנדלר כותב לי בכל יום כמה הוא שבור ממה שקרה לנו"
מערכת ice | 
אדם סנדלר ועידו מוסרי (צילום Morning America, אינסטגרם/ עידו מוסרי)

המלחמה תפסה את השחקן והמדבב עידו מוסרי כשהוא חוגג את יציאתו של הסרט "את מה זה לא מוזמנת לבת מצווה שלי", סרטו החדש של אדם סנדלר ואת החגיגה הזו החליף מוסרי בעבודת הסברה בינלאומית. מוסרי נרתם למאמץ המלחמתי ומספר כי הוא מוצא עצמו במציאות אחרת בה הוא עסוק בהסברה למען ישראל ומציין כי עבודת ההסברה הייתה חשובה לו בשל העובדה כי רבים לא נחשפים לאמת והתוכן ברשתות הוא לרוב לרעתנו. 
 

מוסרי מספר על חברו הטוב מעבר לים, אדם סנדלר, שדאג ליצור עמו קשר כבר ביום הראשון: "מרגע שפרצה המלחמה הוא כתב כל יום, התעניין בשלומי ובשלום הישראלים, כתב לי שהוא שבור לב. הרגשתי שהוא צריך להשמיע את הקול שלו גם ברשתות החברתיות, כיהודי שאוהב מאוד את ישראל". 
 


לצד כל אלו, בשל היותו מדבב הדמות 'בובספוג' מספר מוסרי כי הוא שולח סרטוני ברכה לילדים רבים אשר מוצאים בכך שעשוע ונחמה בימים מלחיצים אלו, "אני עובד שעות נוספות כבובספוג", הוא מספר וצוחק, "אבל מודה שהדברים האלה ממש עושים טוב". 
 

עוד מוסיף מוסרי כי למרות הצגות רבות שבוטלו או נעצרו באמצע בשל אזעקות צבע אדום, 'ההצגה חייבת להימשך' ולכן סיפר כי: "בגשר גם פתחו את ההצגות והעלו אותן לאתר, הקאסט של ההצגה עלה למפגש זום עם ילדים והיה מאוד מרגש. לראות את הילדים המתוקים, לדבר איתם על תיאטרון ולשאול שאלות ולענות היה כמו אוויר לנשימה".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה