תרבות ופנאי

זוכת האח הגדול בפוסט מצמרר: "נאנסתי, חשבתי שהזכייה תהיה הטיפול"

זוכת העונה ה-13 של הפורמט הטלוויזיוני "האח הגדול", יובל מעתוק, שיתפה לפני זמן קצר בחשבון האינסטגרם שלה את הזוועות שעברה. "יש לי את האומץ להגיד את המילה המפחידה הזאת - נאנסתי", כתבה בין היתר מעתוק בפוסט המצמרר
מערכת ice | 
יובל מעתוק (צילום אור גפן)
כוכבת הריאליטי ומי שקטפה את הזכייה בעונה ה-13 של "האח הגדול", יובל מעתוק, פרסמה בחשבונה ברשת החברתית אינסטגרם, פוסט ארוך וכואב בו היא חושפת סוד קשה ששמרה לאורך השנים.
היא חשפה שבעברה נאנסה וכעת היא מצאה את האומץ לשתף את זה. אם לא די בכך, היא אזרה מספיק אומץ כדי סוף סוף ללכת ולהתלונן נגד מי שפגע בה. "עשיתי את זה, התלוננתי", כתבה ברגש מעתוק בפוסט ששיתפה בסטורי שלה.
בפתח דבריה כתבה יובל מעתוק: "אז היום סוף סוף קיבלתי את האומץ ללכת ולסגור פצע ישן. כבר יותר משנה שאני סוחבת איתי כתם שחור. הכתם הזה פוגש אותי בלילות, בסיטואציות אינטימיות, אפילו כשאני צופה בסדרות טלוויזיה". 
"חשבתי שהזכייה באח הגדול תהיה הטיפול למה שעברתי, אבל היום אני מבינה שזה היה רק פלסטר. עשיתי את זה! התלוננתי!", כתבה ברגשה מתפרץ מעתוק והוסיפה, "אני לא יודעת בדיוק מה מחכה לי, אבל אני יודעת שזה הולך להיות קשה ומפחיד".

מתוך האינסטגרם של yuval_maatook
"אבל היום אני מרגישה חזקה יותר ובטוחה יותר. יש לי את האומץ להגיד את המילה המפחידה הזאת - נאנסתי. שיתפתי אתכם בעבר שהוא הפיץ תמונה שלי בעירום אבל זה לא היה הכל". הוסיפה מעתוק.
לסיום, כתבה: "וכמוני עוד אלפי בנים ובנות, שעברו ואולי עדיין עוברים דברים מהסוג הזה ואני פה לקרוא להם, ללכת ולהתלונן כי מי שהיה מספיק אמיץ לעשות את זה, יצטרך להיות מספיק אמיץ כדי להיענש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה