כסף וצרכנות

רמי לוי בהודעה משמחת ללקוחות: זה מה שיקרה הערב בסניפים

איש העסקים והרשת שלו עדכנו את הלקוחות בשינויי השעות לאחר צאת החג: "לקוחות יקרים, שימו לב. במוצאי שבת ה-5.10 כל הסניפים יפתחו כשעה לאחר צאת השבת ויפעלו עד חצות. קנייה נעימה"
מערכת ice | 
רמי לוי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
רגע אחרי שרמי לוי, בעלי רשת הסופרמרקטים שיווק השקמה חשף מה הנזקים שנגרמו לו בעקבות המלחמה, הוא הודיע ללקוחות על שינוי שעומד להגיע בעקבות ראש השנה לשעות הפתיחה בסניפים והדבר משליך גם הערב (שבת) בצאת החג.
כזכור, ברשתות החברתיות, הודיעה הרשת לקהל הלקוחות כי: "לקוחות יקרים, שימו לב. ערב ראש השנה ה-2.10, כל הסניפים פתוחים עד השעה 15:30. מאחלים לכלל עם ישראל, שנה טובה מקדמותה"

כעת, רגע לפני כניסת החג הוא מעדכן גם בשינויי השעות לאחר צאת החג: "לקוחות יקרים, שימו לב. במוצאי שבת ה-5.10 כל הסניפים יפתחו כשעה לאחר צאת השבת ויפעלו עד חצות. קנייה נעימה".
רק לאחרונה בראיון לגלובס הוא דיבר על המחסור במדפים של המוצרים הבסיסיים הוא אמר: "למה עגבנייה צריכה להגיע לרמת מחיר כל כך גבוהה? הייתה לי מלחמת חורמה עם משרד החקלאות השבוע כדי שישחררו לי שישה קונטיינרים שיושבים בנמל, במטרה להוריד את המחיר. אני מעדיף לקנות מהחקלאים בארץ, אבל בתקופה האחרונה אין פה סחורה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה