השוק

רמי לוי ממנה את בתו למנכ"לית: מהיום תשב לצידו "בשולחן"

יפית אטיאס, בתו של רמי לוי,  החלה את דרכה ברשת לפני למעלה מ-25 שנים והועסקה במגוון רחב של תפקידים עד לכהונתה הנוכחית כסמנכ"לית השיווק. כעת מינויה לתפקיד מנכ"לית משותפת לצדו של אביה, אושר בדירקטוריון
מערכת ice |  3
רמי לוי ויפית אטיאס (צילום יחצ, פלאש 90/ יונתן זינדל, יוסי אלוני, רן יחזקאל)
דירקטוריון חברת רמי לוי שיווק השקמה התכנס אמש (שני) כדי לאשר מינויה של יפית אטיאס, בתו של מר רמי לוי ובעל השליטה ומנכ"ל החברה, לתפקיד מנכ"לית משותפת בחברה.
לדבר החברה, הדירקטוריון החברה בחן את כישוריה, השכלתה ותרומתה של יפית אטיאס בחברה וציין כי יכולותיה יתרמו רבות להמשך פיתוח וצמיחת החברה. יפית תתמקד בתפקידה במועדון הלקוחות, השיווק, הפרסום, תפעול ופרויקטים מיוחדים. המינוי ייכנסו לתוקפו החל מה-1 בינואר 2025.
יפית אטיאס החלה את דרכה ברשת לפני למעלה מ-25 שנה והועסקה במגוון רחב של תפקידים. במהלך העשור האחרון מכהנת יפית לסמנכ"לית השיווק של החברה ושותפה בין היתר באגפים נוספים כגון תפעול, מותג פרטי וטכנולוגיה. יפית בעלת תואר ראשון ושני במנהל עסקים ותואר ראשון נוסף במשפטים. 
רמי לוי, מנכ"ל רשת רמי לוי שיווק השקמה: "לאורך שנים ארוכות יפית לקחה חלק פעיל בניהול הקבוצה, במהלכן ביססה את יכולות ויסודות הניהול שלה. ההנהלה ואני שמחים למנות אותה לתפקיד מנכ"לית משותפת בקבוצה, והיא תסייע להוביל את הפיתוח העסקי והשיווקי של החברה. יפית שימשה כסמנכ"לית שיווק הקבוצה ופיתחה את מועדון הלקוחות שלנו, מחלקת השיווק והקשר עם הספקים ברצפת המכירה".
"יפית הייתה שותפה מלאה בגיבוש אסטרטגיית הלוגיסטיקה, התפעול, המותג הפרטי בחברה, בניית המרלו"ג החדש של החברה ועוד רבות. פעילותה בתחום השיווק תרמה רבות לכך שהמותג "רמי לוי" מוכר בכל בית בישראל. יפית היא נכס בתחום הקמעונאות ואני בטוח שיחד נמשיך לממש את האסטרטגיה להעמקה והרחבת תחומי הפעילות של הקבוצה". הוסיף לוי.
יפית אטיאס, סמנכ"לית שיווק רמי לוי שיווק השקמה: "אני גאה להיות חלק מרשת שצמחה להיות המובילה בשוק הקמעונאות ולזכות באמון הלקוחות שלנו כסל הזול במדינה, שנה אחר שנה. אני מודה להנהלה שמפקידה בידי את האחריות להמשיך ולפתח את הרשת, ולהביא אותה לגבהים חדשים בשוק תחרותי".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גמליאל וגרגמל
    דניאל 09/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה קורה עם הבן של רמי? הוא עילג כמו האבא ? לכן לא ממנים אותו? יפית תמשיך כמו אביה לעשוק את הצרכנים.איכסה של משפחה
    סגור
  • 2.
    בהצלחה
    יהודה 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בהצלחה רבה
    סגור
  • 1.
    תרבוש מהמם
    אני 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    2 4
    מבצע תרבוש לאישה בשקל
    סגור