השוק

רמי לוי בתביעת ענק: ענקית התעופה מטורקיה תשלם פיצויים במיליונים?

חברת התעופה הישראלית ישראייר, שבבעלותו של רמי לוי, מתכננת להגיש תביעה על סף של מיליון דולר נגד קבוצת טורקיש איירליינס, וחברת הבת שלה Turkish Technic, שמאז פרוץ המלחמה הפסיקה לספק לה חלפים, ככל הנראה מטעמים פוליטיים
מערכת ice |  1
רמי לוי וישראייר (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, משה שי, shutterstock)
חברת התעופה הישראלית ישראייר, שנמצאת בבעלותו של איש העסקים רמי לוי, מתכננת להגיש תביעת נזקים על סך של מיליון דולר (כ-3.7 מיליון שקל) נגד קבוצת טורקיש איירליינס, אחרי שזו, ככל הנראה מטעמים פוליטיים, הפסיקה לספק חלפים לישראייר.
התביעה אותה מתכננת להגיש ישראייר היא נגד חברת Turkish Technic, חברת בת של קבוצת טורקיש איירליינס, שעד לפני המלחמה הייתה ספקית החלפים הראשית של ישראייר, אך מאז פרוץ המלחמה, וככל הנראה משיקולים פוליטיים, היא הפסיקה לעבוד עם ישראייר ולספק לה חלפים למטוסים שלה.
וזה לא הכל. בנוסף על כך, בישראייר טוענים כי החברה הטורקית לא משחררת לה ערבות בסך של 250 אלף אירו (כמיליון שקל), שישראייר העמידה לה כחלק מההסכם שנחתם מול החברה הטורקית, הסכם שלטענת ישראייר הופר.
בישראייר אישרו את הדברים, וטענו כי כשניסו לברר עם החברה הטורקית את הנושא, הם קיבלו מאנשיה מסרים לפיהם הם לא יכולים לעבוד יותר עם חברת התעופה הישראלית, מהסיבה שאלה הם המסרים הפנימיים אותם הם קיבלו.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שיתבעו אותכם גם
    איריס שמיר 09/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חברת ישראייר אתם תובעים תובעים אותכם , ברצוני לציין שכל השקרים שחברת ישראייר הוציאה אחרי הקורונה ושסגרו את טיסות הפנים והחוץ בטענות סותרות
    סגור