כסף וצרכנות
רמי לוי בדרך לפתוח רשת בחו"ל? המהלך הענק נחשף
כבר במהלך החודש הקרוב, איש העסקים יחד עם שותפיו בגוד פארם, אוהד סנדלר ואדם פרידלר מתכנן לצאת למסע עסקי לטביליסי, בירת גיאורגיה, כדי לבחון מקרוב את הפוטנציאל להקמת הרשת במדינה, בשיתוף פעולה עם יזם ישראלי-גיאורגי מקומי
על פי הפרסום ב-YNET, כבר במהלך החודש הקרוב, הצוות מתכנן לצאת למסע עסקי לטביליסי, בירת גיאורגיה, כדי לבחון מקרוב את הפוטנציאל להקמת הרשת במדינה, בשיתוף פעולה עם יזם ישראלי-גיאורגי מקומי.
הבחירה בגיאורגיה אינה מקרית. המדינה מציגה פוטנציאל עצום בתחום הדראגסטור, שכן השוק המקומי נמצא עדיין בחיתוליו. בתי המרקחת הקיימים בגיאורגיה קטנים ומיושנים, ואפילו ברחובות הראשיים של טביליסי ניתן למצוא בתי מרקחת בגודל של קיוסק, עם מבחר מוגבל של תרופות בלבד. מוצרי היגיינה, טואלטיקה וניקיון נמכרים בעיקר ברשתות הסופרמרקטים הגדולות, כמו קרפור, המפעילה סניף ענק בטביליסי. המצב הזה מייצר הזדמנות ייחודית עבור גוד פארם להיכנס לשוק ולמלא חלל משמעותי בענף הקמעונאות הגיאורגי.
ההחלטה להתרחב לחו"ל אינה מפתיעה, בהתחשב בהצלחתה של רשת סופר-פארם בפולין. סופר-פארם הוכיחה כי מודל הדראגסטור הישראלי יכול להצליח בשווקים זרים, והיא אחת הפורמטים הקמעונאיים הבודדים שהצליחו להתבסס מחוץ לישראל. גוד פארם, שהוקמה ב-2016 כאלטרנטיבה זולה לסופר-פארם ולרשת B של שופרסל, עשויה ללכת בעקבות המתחרה ולהפוך למותג בינלאומי.
עוד ב-
במקביל לתוכניות ההתרחבות לחו"ל, גוד פארם ממשיכה בצמיחה מהירה בישראל. הרשת, המונה כיום 60 סניפים עם מחזור שנתי מוערך של למעלה מ-500 מיליון שקל, מתכננת לפתוח סניף חדש בכפר-סבא ומחפשת מיקומים לשתי חנויות באילת. התרחבות זו מעידה על האמון הרב של ההנהלה בפוטנציאל הצמיחה של הרשת, הן בשוק המקומי והן בזירה הבינלאומית. עם זאת, התוכניות להנפקת החברה, שהוכרזו ב-2021 לפי שווי שוק של 400 מיליון שקל, הושהו בינתיים. ההנהלה מתמקדת כעת בהמשך הרחבת פעילות החברה, עם מבט לעתיד ואפשרות להנפקה בשלב מאוחר יותר.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.לא מאמינה למר.רמי לויסיגלית 09/2024/17הגב לתגובה זו0 0אני לא מאמינה לבנאדם הזה! שנים שומעים על היחס הנוראי שלו כלפי העובדים ומבפיק היה לשמוע אותו מתראיין להבין שהכובע עף גבוהה. יתכן וזו עוד דרך של טייקונים לשלם פחות מיסים, בטענה שהעובדים גונבים מהם.סגור