כסף וצרכנות

המתחרה של רמי לוי ישתלט על השוק? "נוכל להגביר תדירויות"

עוז ברלוביץ', המנכ"ל של ארקיע כתב במכתבו לשרה רגב: "למרות שבשנת 2019 נסגר שדה התעופה דב ולאחריו גם שדה התעופה באילת דבר אשר הוביל לירידה משמעותית בביקושים, ארקיע הוסיפה לפעול בנתיב זה במטוסים גדולים תוך שהיא מספקת מענה מתאים"
מערכת ice | 
מנכ"ל ארקיע עוז ברלוביץ' (צילום דוברות ארקיע, יח"צ ארקיע)
לאחר שראש עיריית אילת, אלי לנקרי, הביע את זעמו בשבוע האחרון על הירידה בהיקף הטיסות לאילת והפנה זאת במכתב כועס לשרת התחבורה מירי רגב, אבל למרות ירידה של כ-41% במספר הנוסעים לעיר הדרומית כפי שפורסם בפספורניוז, וירידה של כ-26% בישראייר, בארקיע דווקא נרשמה עלייה בהיקף הטסים.
עוז ברלוביץ', המנכ"ל של ארקיע כתב במכתבו לשרה רגב: "למרות שבשנת 2019 נסגר שדה התעופה דב ולאחריו גם שדה התעופה באילת דבר אשר הוביל לירידה משמעותית בביקושים, ארקיע הוסיפה לפעול בנתיב זה במטוסים גדולים תוך שהיא מספקת מענה מתאים".

עוד טען בפניה: ״כידוע, בשגרה צי ארקיע מתוגבר במטוסים חכורים, המופעלים על ידי חברות תעופה מחו"ל. בשל החרפת המצב הביטחוני, צוותים זרים סרבו לנחות בישראל ובכך הותירו טיסות בסכנת ביטול. לפיכך, נאלצה ארקיע לבצע התאמה כפולה בלוח הטיסות, במטרה לענות בכוחות עצמה על המשימה הלאומית של החזרת ישראלים לארץ ובמקביל להמשיך לתת מענה לתושבי אילת ולמבקרים בעיר".
לסיום הסביר: "סופו של יום, ארקיע הצליחה לעמוד בשתי המשימות, תוך שהיא מתגברת את הקו לאילת במטוסים גדולים כדי לצמצם את הפגיעה בסך המושבים המוצעים. יתרה מכך, בחודש אוגוסט הפעילה ארקיע יותר מושבים בקו לאילת בהשוואה לתוכנית הטיסות המקורית של חודש זה, עם חזרת המטוסים החכורים, נוכל לייצב את לוח הטיסות ולהגביר את כמות התדירויות לאילת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה