מדדים ומחקרים

רמי לוי, יוחננוף או שופרסל? זו הרשת היקרה בישראל

סקר של מכון גיאוקרטוגרפיה בנושא סל הקניות הזול ביותר לראש השנה והחגים קובע במקום הראשון: רשת "רמי לוי" עם 31% , במקום השני רשת "אושר עד" עם 25%, במקום השלישי – הרשתות "יוחננוף " ורשת "חצי חינם" עם 6% ,במקום הרביעי- רשת "שופרסל" עם 5% ובמקום החמישי רשת "קינג סטור" עם 4%
מערכת ice |  2
רשתות מזון (צילום unsplash)
סקר צרכנות חדש של מכון גיאוקרטוגרפיה בנושא "איזו רשת מציעה את סל הקניות הזול ביותר לקראת ראש השנה והחגים?", קובע כי הרשת שמציעה את סל הקניות הזול ביותר הינה רשת "רמי לוי" עם 31% בסך הכל.
במקום השני רשת "אושר עד" עם 25%, במקום השלישי – הרשתות "יוחננוף " ורשת "חצי חינם" עם 6%, במקום הרביעי רשת "שופרסל" עם 5% ובמקום החמישי רשת  "קינג סטור" עם 4% , במקום השישי רשת "ויקטורי" עם  3% ובמקום השביעי 16% ציינו שהם לא יודעים.


בין היתר, מהסקר בולטת התופעה שבמגזר היהודי 35% ציינו שרשת "רמי לוי" מציעה את הסל הזול ביותר לעומת המגזר הערבי רק 12.5% ואילו רשת "שופרסל" במגזר היהודי רק 2.6% לעומת המגזר הערבי 16.2%.               

הסקר של מכון גיאוקרטוגרפיה נערך בתחילת חודש ספטמבר 2024 לקראת הקניות לראש השנה והחגים במדגם ארצי מייצג של 503 גברים ונשים בגילאי 18 ומעלה במגזר היהודי והערבי כחלקם באוכלוסייה.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    טיב המוצרים של רמי לוי לאומת המחיר יקר
    מומו 09/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מספיק השוואת מחיר חובה להשוות טיב,שירות,ניקיון
    סגור
  • 1.
    זול ביותר
    Saa 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שקר מוחלט! כל אדם ממוצע שיעשה סקר שטח ידע ללא עוררין שרשת "אושר עד" היא הרשת הזולה במדינה ובפער משמעותי ביותר משאר הרשתות. רמי לוי? ממש לא!
    סגור