ויראלי

נשיא המדינה נפרד בעצב: "אהבתי והערכתי אותו, יהי זכרו ברוך

נשיא המדינה הספיד ברשתות החברתיות: ״בלכתו של האלוף (מיל׳) ישעיהו שייקה גביש איבדה מדינת ישראל את אחד מטובי בניה, מי שלא רק חירף נפשו למען הקמתה, אלא היה גם ממגניה ובוניה משך שנים ארוכות"
מערכת ice | 
יצחק הרצוג (צילום מעיין טואף, לע״מ)
נשיא המדינה יצחק הרצוג ספד הערב (שבת) לאלוף במיל׳, ישעיהו שייקה גביש, מי שהיה ממובילי הניצחון ההירואי של ישראל במלחמת ששת הימים והלך לעולמו ערב כניסת החג והוא בן 99.
נשיא המדינה פתח את הספדו כך: ״בלכתו של האלוף (מיל׳) ישעיהו שייקה גביש איבדה מדינת ישראל את אחד מטובי בניה, מי שלא רק חירף נפשו למען הקמתה, אלא היה גם ממגניה ובוניה משך שנים ארוכות".

עוד המשיך הנשיא הרצוג: "משחר נעוריו ועד יומו האחרון, שייקה (ישעיהו) גביש היה פטריוט ישראלי, מהבולטים בבני דור תש״ח שחיו עמנו ומאלופי ניצחון ששת הימים. פלמ״חניק בכל רמ״ח איבריו, שהקדיש עשרות שנים להנחלת מורשת דורו".
לסיום מסר: "משך כשני עשורים מילא גביש תפקידים בכירים גם בתעשייה הישראלית, וגם כאן פעל במסירות רבה ומתוך מחויבות עמוקה למדינה ולחברה. בכל פעם בה פגשתי אותו, גם בשנים האחרונות, התפעמתי מהחדות, מהמחויבות לערכים ובעיקר מאהבתו ומדאגתו הגדולות לארץ ולאנשיה.  אהבתי והערכתי אותו מאוד. שולח את תנחומיי הכנים למשפחתו היקרה ולכל אהוביו. יהי זכרו ברוך.״
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה