ויראלי

יעל בר זוהר: "הסולד אאוט וההצלחה המסחררת עשו לי חשק לעוד"

לאחר שלאחרונה בישרה הכוכבת הישראלית כי היא עושה שינוי דרמטי בקריירה ומתחילה להעביר סדנאות לנשים, היום פרסמה יעל בר זוהר על המפגש הראשון והיא מאושרת עד הגג. "השקעתי את כל כולי בפרויקט הזה בתיכנון עד הפרטים הכי קטנים ואני מאושרת שהכל היה מושלם", כתבה
מערכת ice | 
יעל בר זוהר (צילום אינסטגרם/ יעל בר זוהר)
בפוסט אותו שיתפה יעל בר זוהר ובו הודיעה למעריציה ועוקביה ברשתות החברתיות על השינוי הדרמטי שהיא עושה בחייה, קשה היה שלא להבחין בהתרגשות הגדולה שלה לקראת הדרך החדשה והמסעירה.
"אני מתרגשת ומשקשקת. עברתי כבר את התקף החרדה ואני בהודיה לקראת הדבר הגדול הזה. מזמינה אתכן להצטרף אליי ליום שלם של סדנאות לגוף לנפש ולנשמה לקראת השנה החדשה, למרות התקופה הכי קשה בעולם שאנחנו עוברים ודווקא בגלל זה שנוכל להתחזק", כתבה אז בר זוהר.
היום (מוצ"ש), כאשר שיתפה בר זוהר על המפגש הראשון שקיימה ואותו החשיבה כ"הצלחה מסחררת", כתבה בפתח דבריה: "עדיין לא מוצאת את המילים לתאר כמה משמעותי ומרגש היה עבורי המפגש הראשון של ״מתחילות מחדש״. הכרתי נשים מרגשות, מדהימות, חכמות, חזקות. רגישות וטובות לב. היה יום מלא בסדנאות שמרפאות את הגוף הנפש והלב - והיה מדהים לראות איך כולן נתנו הזדמנות אמיתית לריפוי, והתמסרו לחוויה".
"תירגלנו יוגה, עשינו סדנת כתיבה אינטואיטיבית שקירבה בינינו, זכיתי להעביר בפעם הראשונה את סדנת הכרת התודה שאני מתרגלת בעצמי וחיה חזק בשנה האחרונה. ההתמסרות שלכן, השיתוף, האמון והעבודה העצמית לתוך הנפש פנימה היתה מרגשת ועוצמתית שאי אפשר לתאם". הוסיפה.
לסיום, כתבה בר זוהר: "אני מאוהבת בכן. השקעתי את כל כולי בפרויקט הזה בתיכנון עד הפרטים הכי קטנים ואני מאושרת שהכל היה מושלם ומוצלח אפילו יותר ממה שדמיינתי. היה פשוט מושלם, ממלא, מחזק, מלמד, מרגש ומעצים. מה אגיד לכן ? הסולד אאוט וההצלחה המסחררת עשתה לי חשק לעוד. אוהבת כל כך ומחכה כבר למפגש הבא .פרטים בע״ה בקרוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה