תרבות ופנאי

עינב בובליל חושפת בכאב: "אני כל כך פוחדת. פשוט הזיה"

"אני כל כך מפחדת מחסימות שאני נזהרת ממש", כך סיפרה כוכבת הרשת עינב בובליל לעוקביה באינסטגרם. לדבריה, אותו אירוע דרמטי, בו הושבת חשבון האינסטגרם שלה לזמן מוגבל, השפיע על התוכן שהיא מפרסמת ברשת החברתית

מערכת ice | 
עינב בובליל (צילום einavbooblil_benisti@)
לאחר שסיפרה כי בעלה ובנה מבלים את ראש השנה באומן שבאוקראינה בכדי לבקר בציון של הרבי נחמן מברסלב, אושיית הרשת עינב בובליל עולה שוב לכותרות. כוכבת הרשת סיפרה לעוקבים שלה כי לאחר שחשבונה הושבת באופן זמני, היא נוהגת לפעול בזהירות יתרה, דבר שמתבטא בתוכן שהיא מפרסמת ברשת החברתית. 
אותו נושא מעניין נחשף לאחר שעוקבת שלחה לה הודעה בה נכתב: "שבוע טוב. מעניין אותי למה כתבת נרצח'ם ולא עם י רגילה. או שזה בטעות?". בתגובה לכך, ציינה בובליל: "לא, זה לא בטעות. כדי לא לרשום את המילים האלה באינסטגרם. 
אני כל כך מפחדת מחסימות שאני נזהרת ממש. סתם שתדעו, נכון הסטורי שפרסמתי על העוקבת שרשמה על אמא שלה, הסירו לי אותו. לא היה שם כלום, פשוט הזיה. אז אני נזהרת ממש ואפילו עם מילים שגויות, אמרו לי שכן על זה אינסטגרם עולה. בקיצור בעיה".
כאמור, בשבוע שעבר סיפרה עינב בובליל לעוקביה כי בעלה הצליח שוב לעורר את זעמה
למרות שהנחתה את בעלה אלי להיצמד לבנם יוסף במהלך השהות הממושכת באומן, אותה בקשה לא נענתה.
בסטורי שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, כתבה בובליל: "יוסף התקשר וכששאלתי אותו איפה אבא, הוא אמר לי אני לא יודע. רמת העצבים שלי בגוף 100 מיליון. הם עדיין במונית, אלי יצא לעשן בחוץ ועדיין אני רותחת. יוסף עם נתי, אח של אלי, באוטו אבל עדיין אמרתי לו לא לעזוב אותו לשנייה. אין אין, הוא לא קשוב".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה